Balea noviteti

06:13


Ne znam za vas, ali mene čak i malo više temperature čine raspoloženijom. Odmah se bolje osećam, i bacam na pisanje. :)
Većina ovih proizvoda je još od decembra stalni član polica u DM-u, a tako i kod mene.



Sweet Smoothie gel za tuširanje ima isti miris kao nekadašnji losion Zucker Schnute. Taj losion znam da su devojke obožavale, i kupovale u zalihama. Miris je bio glavni razlog. Spoj šećera i limuna za sladokusce je neodoljiv. Imala sam ga i ja, medjutim u toj formi mi je bio čak i presladak. Kao gel za tuširanje mi mnogo više odgovara. Posebno u toku hladnijeg perioda. Tako da, ako vam se dopadao losion, sigurno će i gel.
Što se njegove teksture tiče, nešto je gušći od klasičnih Balea gelova. Žućkaste je boje, kremast i ne peni puno. Takodje, ne isušuje kožu, mada ja generalno nemam sa tim problema.
Ambalaža je kao i uvek preslatka, ali u ovom slučaju  i praktična.
Cena je oko 190 dinara, za 250 ml.

Sastav: AQUA | SODIUM LAURETH SULFATE | COCAMI- DOPROPYL BETAINE | SODIUM CHLORIDE | PEG-7 GLYCERYL COCOATE | GLYCERIN | SODIUM BENZOATE | PARFUM | CITRIC ACID | STYRENE/ ACRYLATES COPOLYMER | POLYQUATERNIUM-7 | COCAMIDE MEA | PO- TASSIUM SORBATE | PEG-200 HYDROGENATED GLYCERYL PALMATE | CETEARYL ISONONANOATE | LIMONENE | CETEARETH-20 | CETEARYL ALCOHOL | CITRAL | GLYCERYL STEARATE | BENZOIC ACID | CETEARETH-12 | CETYL PALMITATE | SODIUM LAURYL SULFATE | CI 19140 | CI 17200



Frozen Breeze losion je kombinacija mirisa ljubičice i maline. Daleko je intenzivnija malina, ali se može osetiti cvetni trenutak. Divan, zaista. Miris ostaje na koži nekoliko časova, ali se neće takmičiti sa parfemom.
Tekstura je slična kao i kod drugih njihovih losiona. Nešto redja, lako se razmazuje i brzo upija. Dodatna hidratacija za normalnu kožu. Koža je nakon nanošenja mekana, i mislim da je savršen za proleće. 
Sadrži glicerin, suncokretovo ulje i ši puter.
Cena mu je oko 190 dinara, za 200 ml. Sigurna sam da ćete ga primetiti na policama. Nažalost, limitirana je serija, pa nisam sigurna koliko će ga još dugo biti u prodaji.

Sastav: Aqua | Glycerin | Ethylhexyl Stearate | Helianthus Annuus Hybrid Oil | Cetearyl Alcohol | Pentaerythrityl Distearate | Butyrospermum Parkii Butter | Parfum | Glyceryl Stearate | Sodium Stearoyl Glutamate | Carbomer | Phenoxyethanol | Benzyl Alcohol | Benzyl Salicylate| Linalool| Citronellol| Anise Alcohol| Geraniol|Sodium Hidroxide.



Red love losion je iz njihove posebne Luxury linije. Kombinacija mirisa kokosa i breskve mi je na prvu loptu bila dosta neobična. Medjutim, na koži poprimi slatkast i nežan miris. Što je najbolje od svega, dosta je intenzivan i zadržava se dugo na koži. Plus, i odeća miriše na njega. Nenadano, postao mi je jedan od omiljenih u trenutnoj postavci. Zanimljivo je da me svi pitaju koji je to parfem kada ga namažem.
Tekstura je mrvicu gušća od npr. Frozen Breeze losiona, ali i dalje dosta lagana, i odmah se upija. Ne ostavlja masan trag, i već nakon nekoliko sekundi možete se obući. Hidrira kožu, i takodje bi odgovarala svim tipovima, izuzev suvoj.
Sadrži arganovo, marula ulje i ekstrakt ćilibara.
Ambalaža je čvrsta, lepša uživo nego na fotografiji. Ima pumpicu koja može da se zaključa, i izlazi taman onoliko koliko je potrebno losiona.
Cena je oko 370 dinara, za 200 ml.

Sastav: Aqua | Glycerin | Ethylhexyl Stearate | Isopropyl Palmitate | Dicaprylyl Ether | Argania Spinosa Kernel Oil | Panthenol | Alcohol | Amber Extract | Sclerocarya Birrea Seed Oil | Parfum | Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer | Sodium Polyacrylate | Phenoxyethanol | Benzyl Alcohol | Citronellol | Sodium Hydroxide | Citric Acid



Čini mi se da su svi brendovi izbacili svoju verziju micelarne, još prošle (ili pre dve) godine, kada su bile na vrhuncu popularnosti. Tada sam se pitala zašto Balea još uvek nije. Ove zime su čak dve ugledale svetlost dana. Jedna je namenjena suvoj i osetljivoj koži, a druga mešovitoj i osetljivoj kakva je moja.
Namenjena je uklanjanju šminke sa očiju, usana i lica. Trebalo bi da deluje kao tri prizvoda. Odnosno, da skida šminku, neguje i deluje kao tonik.
Što se šminke tiče, uklanja je zaista dobro. Onu sa lica, i karmin skida sa lakoćom, bolje od ostalih micelarnih koje sam koristila. Ajlaner i maskaru sa nešto više muke. Tako da za njih koristim dvofazno sredstvo. Nije mi iritirala oči, ali moram da napomenem da mi se do sada ni sa jednim proizvodom to nije dešavalo.
Uopšte ne isušuje lice, čak imam utisak da ga neguje. Uvek nakon skidanja šminke umijem lice, iako piše na njoj da je nije potrebno ispirati. Ostavlja blagi uljani osećaj na koži, nešto kao krema za lice, tako da nisam sigurna za ovo dejstvo kao tonika.
Sadrži glicerin, pantenol i hamamelis.
Cena joj je oko 350 dinara, za čak 400 ml. Nije mi izazivala nikakve iritacije na licu.
Odlična milcelarna, i sigurno ću nastaviti da je kupujem.

Sastav: Aqua | Methylpropanediol | Propylene Glycol | Glycerin | Sodium Cocoamphoacetate | Panthenol | Alcohol | Hamamelis Virginiana Leaf Water | Sodium Salicylate | Citric Acid | Sodium Chloride | Tetrasodium EDTA



Balea je izbacila i svoj koncentrat za ruke. Koristila sam ranije Nivein, i to sam potrošila par tubica.
U pitanju je krema za ruke, sa koncentrovanijim aktivnim sastojcima, i gušćom teksturom. Spas je za suvu i grubu kožu zimi. Bukvalno spas.
Pazili su na dosta toga kreirajući ga. Nema miris, a bez obzira na gustinu brzo se upija. Dovoljna je mala količina, i ne treba preterivati.
Mazala sam ga na ruke, kolena i laktove, i jednako se dobro pokazao. Koža odmah bude nežnija, i ne zateže.
Sadrži babasu ulje, ši puter i pantenol.
Jedina mana mu je što proizvod teže izlazi, verovatno zbog gustine.
Cena mu je oko 200 dinara, za 50 ml.
Odlična kremica za suvu kožu, i uvek je nosim u torbi.

Sastav: AQUA | GLYCERIN | CETEARYL ALCOHOL | CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE | SODIUM CETEARYL SULFATE | STEARIC ACID | PALMITIC ACID | BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER | BUTYLENE GLYCOL | ORBIGNYA OLEIFERA SEED OIL | PANTHENOL | TOCOPHERYL ACETATE | PSEUDOALTEROMONAS FERMENT EXTRACT | PHENOXYETHANOL | ETHYLHEXYLGLYCERIN | SALICYLIC ACID | SODIUM HYDROXIDE.



Frozen Breeze, Red Love i koncentrat za ruke:


So za kupanje retko koristim, iako sam ranije to češće praktikovala. Retko šta može toliko da opusti kao odmaranje u toploj kupci sa nekim nežnim mirisom.
Ponovo neobična kompozicija, ovog puta kokosa, crne ribizle, sandovaline i karamele. Nekako se kokos ipak izgurao za prvo mesto.
So se sipa u toplu vodu (36-38 °C), i ostavi da se rastopi. Dešavalo mi se da so neće da se rastvori u potpunosti, medjutim sa ovom to nije slučaj. Ipak, preporučila bih nešto višu temperaturu (naravno pre nego što udjete u vodu).
Voda postaje lila, što mi je posebno simpatično.
Sadrži ulje kokosa i suncokreta. Cena je oko 100 dinara za čak 80g. Mogu potrajati za 2-4 kupke.

Sastav: Maris sal, Helianthus annuus seed oil, Cocos nucifera oil, tocopherol, Tocopheryl acetate, Parfum, Gardenia jasminoides fruit extract, Maltodextrin, Benzyl Salicylate, Linalool, Cl 75470.


Da li ste probale neke od ovih proizvoda? Koji vam se najviše dopada?


*PR proizvodi, što ne utiče na iskrenost moje recenzije.

You Might Also Like

8 коментара

  1. kupila sam micelarnu za mjesovitu i osjetljivu kozu, do sada sam ju koristila dvaput cisto da ju isprobam iako trosim mixinu do kraja i oba puta mi je bila sasvim solidna, lijepo je sve skinula i nije me pekla. kada zavrsim sa mixom bacam se na baleinu i na duze koristenje :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicni proizvodi, bas u utorak idem u DM, i znam tacno cu da kupim, bas mi je trebao jedan ovakav post :)

    jfashionlover.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Probacu ovu micelarnu,Mixinu sam dala sestri jer su se meni pojavile od nje podkozne bubuljice, crvenilo :/

    ОдговориИзбриши
  4. Moram da probam Baleinu micelarnu, kupicu je cim potrosim Mixinu :). Vidim da si i ti imala lose iskustvo s Garnierovom, isto mi se desilo, bubuljice plus lisajevi oko usana i pecenje ociju :|. Kristina

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels