Lycia trake za depilaciju

12:10



Već nekoliko godina koristim Lycia trake za depilaciju. Razmišljala sam još davno da vam pišem o njima, ali me je to bacilo u razmišljanje. Da li vas zanimaju teme tog tipa, da li samo njima da posvetim čitav post.. I nekako nikada nisam imala sve kutije na broju. Obično ih kupim, potrošim i tako u krug.
Kao što sam već rekla koristim ih zaista dugo, i to baš ove ,,plave", namenjene normalnoj koži. Postoje i one namenjene osetljivoj koži u ljubičastom pakovanju, kao i u zelenom sa u potpunosti prirodnim voskom. Probala sam sve tri varijante, ali mi ipak najviše odgovaraju ove za normalnu kožu.

Danas vam pišem o sve 3 veličine ovih traka koje možete kupiti na našem tržištu. Najduže su za ruke i noge, srednje za područje ispod ruku i nakraće za lice.
Svima je zajednička providna, nalik čvršćim providnim fasciklama, osnova i pčelinji vosak koji se nalazi izmedju. On ne sadrži veštačke boje, kao ni konzervanse. Jedan od sastojaka je i ulje jojobe, poznato po umirujućem dejstvu. Sve tračice su dodatno zaštićene i zapakovane u kesice.


Kako se koriste:
Izmedju dlanova protrljajte trake, mada kada je toplo ni to nije potrebno. Razdvojite trake, i nanesite ih na željeno područje koje zategnete prethodno. Odmah zatim, naglo povucite traku u smeru obrnutom od rasta dlaka.
Pre depilacije bitno je da vam je koža suva, i da niste prethodno ništa nanosili. 
Nakon depilacije ostatak voska skinite sa uljem, nikako vodom ili nekim proizvodom sa alkoholom.
Ukoliko imate neke rane, opekotine i tome slično nemojte ih koristiti.

Razlog zašto ih toliko volim, i iznova kupujem jeste što jednako dobro uklanjanju i jače i tanje dlake. Praktično već posle prvog skidanja ih uklonim sve. Iritacija mi je sa njima minimalna, jer to zavisi i od toga koliko puta zaredom ćete tretirati isto mesto.


Trake za ruke i noge

Za njih važi sve što sam se gore raspisala, a njih zapravo i najčešće kupujem. U pakovanju dobijate 20 traka, 12 (odnosno 6) dugih, i 8 kraćih, 2 uljne maramice i uputstvo.
Često ih i sečem ako mi je potrebna manja traka. Cena je oko 400 dinara.




Trake za područje ispod ruku i bikini liniju

Ni one mi nisu izazivale veće iritacije. Blago crvenilo je normalno, ali se povuče kroz 1-2h. Ukoliko imate jako osetljivu kožu, uzmite one namenjene njoj. One takodje sadrže 20 tračica, nešto kraćih nego prethodne, i samim tim lakše za upotrebu. I njih bez straha možete seckati. 10 tračica je dužih, i 10 kraćih. Takodje i 2 uljne maramice, i uputstvo. Cena je oko 350 dinara, a često su i na sniženju.



Trake za lice

I što se njih tiče, iste utiske imam. Iritacija je minimalna, i stvarno nisam imala problema. Sadrži 20 tračica iste dužine, 2 maramice i uputstvo. Cena je oko 300 dinara.




Sve u svemu, ja sam sa njima prezadovoljna. Vreme koje sa njima prodje do sledećeg depiliranja su 2-3 nedelje, što zavisi i od tipa dlaka, brzine rasta itd. Što se mene tiče, neke 3 nedelje sam mirna, što mi je zaista spas. Takodje, cena je pristupačna i nisu najskuplje u drogerijskom rangu.

Da li ste ih probale? Kakvi su vaši utisci?


*PR proizvodi, što ne utiče na iskrenost moje recenzije.

You Might Also Like

1 коментара

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels