Revlon Uniqe One sprej za kosu recenzija

12:27



Akcija u DM-u je i mene ,,naterala" da kupim ovaj sprej. :D Do sutra je snizen sa oko 1700 na 1200 din. Kupila sam ga kada je popust krenuo i u nastavku mozete cuti moje misljenje. :)

Slusala sam stvarno mnogo pozitivnih utisaka, toliko devojaka ga je hvalilo, da sam morala i ja da ga isprobam. Postoji i u varijanti sa mirisom kokosa, ali tog nije bilo u mom DM-u.
Cena se dakle krece od 1100 do 1700 din. zavisi kako naletite. Moze se naruciti preko interneta, ili kupiti u DM-u (nisam sigurna za Lili) i verovatno nekim bolje opremljenim parfimerijama.
Bocica sadrzi 150 ml maske.
Cemu sluzi ovaj sprej?
To je zapravo maska za kosu koja se ne ispira i obecava da ispunjava posao od 10 proizvoda u jednom.
1. Obnavlja oštećenu kosu
2. Kontroliše sjaj i kovrdžanje kose
3. Termalna zaštita
4. Pruža svilenkasti osećaj i mekoću
5. Zaštita bojene kose od UVA i UVB filtera
6. Lakše raščešljavanje i peglanje kose
7. Neverovatna razmršenost kose
8. Dugotrajna frizura
9. Sprecava razlistavanje krajeva
10. Daje kosi volumen


To je u pravom smislu reci maska za kosu, jer iako ima sprej, iz bocice izlazi bela i gusta tekstura nalik regeneratoru.
Ambalaza je jednostavna, crvena, ima i mali čepić. Uz njega ide i njegova kutija.
Miris je jak i lep. Kada ga naprskam imam osecaj kao da sam upravo izasla iz frizerskog salona, parfemski je miris. Medjutim, ne zadrzava se previse dugo.




Moze da se utrljava i u suvu, i u mokru kosu. Probala sam oba nacina.
E sad, kupila sam ga i iz razloga sto sam znala da cu uvijati kosu figarom par puta, i htela sam svoju kosu da sacuvam od ostecenja. Medjutim, nisam primetila da mi je nesto pomogao, nazalost. Od 2 uvijanja figarom (i to boljim) kosa mi se ipak dosta ostetila.
Tako da cu sada krenuti po stavkama da pisem sta je za moju kosu uradio, a sta nije.
Cisto da vas podsetim, ili uputim moja kosa je duga, ravna, tanke vlasi, srednje gusta, brzo se masti, i nije farbana.

1. Obnavlja ostecenu kosu - nisam sigurna, kosa mi nije bila ostecena. To cu tek sada da vidim, posto sam uspela malo da je oštetim.
2. Kontroliše sjaj i kovrdžanje kose - mogu reci da mi ne otezava kosu i da je ne masti, sto je jako dobro. Ravna mi je kosa, tako da tu nemam ni sta da kazem.
3. Termalna zaštita - ne. Makar nije pruzila mojoj kosi. Ko zna, mozda bi mi se i vise ostetila da ga nisam stavila. 
4. Pruža svilenkasti osećaj i mekoću - sa ovim se definitivno slazem. Kosa bude bas lepa i svilenkasta, mislim da cak nije ni potrebno je peglati ili fenirati posle njega.
5. Zaštita bojene kose od UVA i UVB filtera - nije mi bojena kosa, ali zastita opet tesko.
6. Lakše raščešljavanje i peglanje kose - svilenkastija je i lepsa na izgled kosa..
7. Neverovatna razmršenost kose - lepo razmrsi kosu
8. Dugotrajna frizura - jedno veliko da. :) Sa njim stvarno frizure duze stoje.
9. Sprecava razlistavanje na krajevima - ne znam da li sprecava, ali svakako deluju negovanije.
10. Daje kosi volumen - pa... nisam se usudila da ga trljam u koren kose, a na krajevima tesko da mi je dao volumen.





Rekla bih da je ovo ipak jedan dobar proizvod lepog mirisa koji ce svaku kosu ukrotiti, dati joj sjaj i drzati frizure duze na mestu. Dosta dugo traje, jer je mala količina proizvoda potrebna. Da li štiti od toplote, nisam sigurna, a konačne utiske ću imati kada ga potrošim.

Dobre strane: - ne masti kosu i ne otezava je,
- kosa je dosta svilenkastija i mekanija,
- ucvrscuje frizure,
- pogodan za sve tipove kose, 
- razmrsava kosu,
- miris.

Lose strane: - nisam primetila vecu zastitu od toplote,
- cena.

Da li ste probale ovaj proizvod? :)

You Might Also Like

12 коментара

  1. Slazem se sa tobom skroz. Ja sam ga nanosila na celu kosu pa sam dosta lakse razrsila i cesljala kosu i dao mi je malo volumena. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da imamo isto misljenje. :)) Jao, koliko bi meni proizvoda trebalo za celu kosu :( Bolje da ni ne pokusavam. :/

      Избриши
  2. nakon početnog hypea, sve je više ovakvih recenzija... Drago mi je da ga nisam uzela, držim se ja i dalje mog Kerastase Nectar Thermiquea :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drz' se onoga za sta znas da je dobro. :) Slazem se, primetila sam da je odusevljenje splaslo.

      Избриши
  3. Osim feniranja kose svakih 3 dana nemam drugih 'termickih' tretiranja kose, medjutim zadovoljna sam i prezadovoljna ovim proizvodim! Inace imam dugu, ravnu i farbano plavu kosu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da je neko zadovoljan sa njim, i da mu odgovara! :)) Verovatno je sve do tipa kose. :)

      Избриши
  4. Sta se desava ako istekne rok trajanja?
    Kupila sam ga 02.12.2016 a rok trajanja mu je do juna 2016!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ukoliko imaš račun, vrati ga. :/ Ne bi trebao da se koristi nakon roka trajanja. Aktivne materijama u proizvodu gube dejstvo, a pri tome dolazi i do promene u teksturi, i mirisu. Ukoliko ti deluje da je sve u redu, mogla bi ga koristiti, ali ih ti ipak savetovala da ga ostaviš po strani, u najboljem slučaju zameniš. :)

      Избриши
  5. Gde danas mogu da nadjem ovaj proizvod? :) Nisam ga probala, ali sam skoro cula za njega i uglavnom su pozitivne kritike. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U Liliju, a mislim da ga ima i u većem DM-u. :)

      Избриши
    2. Nema.. Nalazila sam samo po frizerskim salonima, a tamo je skuplji par stotina nego sto je bio u Jasminu, dok je bio tamo. :(

      Избриши
    3. Onda stvarno ne znam. :( Nisam ga dugo kupovala, ali sam sigurna da ga je ranije bilo u Liliju i DM-u. :/ Možda u nekoj lokalnoj parfimeriji? Možda neki sajt koji prodaje opremu za frizerske salone prodaje i njega. Ništa mi drugo ne pada na pamet. :/

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels