Baby kabuki

10:06




Ovo je druga cetkica kojom sam se castila i za koju sam obecala post. :)
U pitanju je baby kabuki cetkica cija je drska svega 2-3 cm. Uglavnom moze da se naruci preko ebay-a. Ja sam je kupila od devojke koja narucuje preko njega. Cenu ne znam kolika je. Ne verujem da je skuplja od 200 din. (bez postarine). Dobila sam je u maloj kesici.


Drska je drvena i cvrsta. Same dlake su fine i mekane, pri vrhu su bele, i vrh je ravan.
Moze da se koristi za sta god vam padne na pamet, ali uglavnom se koristi za tecni puder i rumenilo. Ja je koristim i za nanosenje sljokica po telu.
Kao cetkica za tecni puder je dobra. Lepo i ravnomerno nanosi, samo sto mislim da je malena za to, pa ce vama trebati vise vremena, mene je cak i ruka zabolela. :D Primetila sam vec pri 1.nanosenju da je ispala jedna dlaka.
Za rumenilo je bolja i taman je. Ne ostaje puno proizvoda na njoj. Dlake su bas mekane i lepo prijanjaju uz kozu.
I za sljokice je mozda i najbolja, tj.za nanosenje sljokica i bronzera po telu.
Sve u svemu zadovoljna sam, ali ipak za dobru cetkicu treba izdvojiti malo vise para. :)


Da li ste narucivale cetkice sa ebay-a? :)

You Might Also Like

4 коментара

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels