Wet n Wild Photofocus kolekcija

00:55


U DM-u je skoro bilo sniženje WnW proizvoda, i rešila sam da je to prava prilika da isprobam neke od njih.


Photofocus puder je možda i najpoznatiji njihov proizvod. O njemu sam čitala zaista različita mišljenja. Kako je bilo i dosta negativnih recenzija dugo sam bila u nedoumici da li da ga kupim.
Bočica je staklena, otvara se na odvrtanje i ima špatulicu. Više bih volela da je pumpica umesto nje, ali nije teško ni sa njom nanositi proizvod.

Prva stavka o kojoj sam dosta slušala bio je miris. Zaista, nije najprijatniji. Opisala bih ga kao mešavinu farbe i jabuka. Bilo bi dobro da ga nema, ali sam očekivala nešto daleko gore. Kada ga nanesem, ne osećam ga više, i da nisam toliko čitala o njemu, verovatno bih ga manje primećivala.
Cena mu je oko 850 dinara čini mi se, a dobijate standardnih 30 ml.
Kod nas dolazi u 6 nijansi. Moja je Golden Beige koja se karakteriše kao Medium warm. Odgovara mi, sa tim da bi mom tenu legla više da naginje ka neutraloj. Čitala sam i da oksidira, i da je preporuka uzeti za nijansu svetliji puder, međutim to mi se nije dešavalo. 


Što se teksture tiče, tečnija je nego što bi očekivali, ali sa dosta pigmenta. Lako se blenda, kako četkom tako i sa beauty blenderom. Prekrivanje je srednje ka jačem. Ukoliko nemate većih nepravilnosti trebalo bi da vam bude dovoljno.
Rekla bih da bi više odgovarao normalnoj, mešovitoj i masnoj koži. Devojke sa suvom i dehidriranom su se žalile da im se hvata za suve delove. Moja koža nije takva, ali imajte to svakako u vidu.

Trajnost mu je odlična, i pokazao mi se boljim od nekih Max Factor pudera. T-zona mi prosija nakon nekih 4-5 h. Moram da spomenem i da uvek setujem puder, koji god da je u pitanju, tako da bi sigurno koža prosijala ranije bez toga. Nije težak na licu ni malo, ali ga ne bih okarakterisala ni laganog kao Healthy Mix. Završnica mu je polu mat ka mat.

Možda i najbitnije (jer to i obećava) jeste kako se ponaša na fotografijama. Moj odgovor je odlično. Nema flešbeka od blica, ali i na fotografijama bez blica je ten mnogo lepši nego sa ostalim puderima. Kada znam da ću da se fotografišem izbor je uvek on ili Make Up For Ever Ultra HD. Još jedan dodatni plus jeste što se ne preslikava na odeći, i ne skida u flekama.

Negde iz svega ovoga možete da zaključite da li bi vam odgovarao. Zaista sam zadovoljna sa njim i drago mi je da sam ga probala. Verujem da ću ga kupiti ponovo.





Photofocus korektor sam kupila dosta impulsivno. On takođe obećava odličnu saradnju sa različitim izvorima i tipovima svetlosti.
Pakovanje je klasično, i odlično za korektor. Ima sunđerast aplikator koji lepo nanosi proizvod. Tu nemam nikakvih zamerki.
Cena mu je oko 500 dinara, a dobijate 8,5 ml što je odlično. Miris je manje izražen nego kod pudera.
Kod nas dolazi u 3 nijanse. Moja je Light Ivory koja je ujedno i najsvetlija. Meni je presvetla i mogla sam (bolje) proći sa onom srednjom. Potamni za ton kako se setuje.

Prekrivanje je srednje. Sa lakoćom prekriva crvenilo, i tamne podočnjake. Za kesice i udubljenja su potrebni jači korektori. Mene je pozitivno iznenadio. Očekivala sam da je lagan, i slabe prekrivne moći, međutim, za svaki dan je sasvim dovoljan. Moram da napomenem da moji podočnjaci uopšte nisu tamni, i da nemam nekih posebnih problema sa njima. Catrice tečna kamuflaža mi je presuva i jaka, i ne koristim je često. Photofocus je manje suv, ali guste teksture, i negde je između Catrice i Loreal True Match korektora.
Nijansa je breskvasta, čak vuče i na roze, i tamnija od 005 Catrice kamuflaže.

Meni se ovaj korektor jako dopada. Područje ispod očiju deluje sveže i odmorno, i potrebna je vrlo mala količina, jer se lako razmazuje.





Poslednji član ovog trija je Photofocus presovani puder za setovanje
Cena mu je oko 500 dinara, za 7,5 g. Moja nijansa je Natural Beige. Ona vuče na breskvastu, ali se prilagođava tenu, tako da nećete pogrešiti koju god da uzmete.
Svilenkaste je teksture, i ne trusi se previše. Lako se kupi četkom, i sviđa mi se kako izgleda na licu. Lepo setuje i područje ispod očiju, i T-zonu bez da ten izgleda suvo ili brašnjavo. Takođe, drži mi T-zonu mat duže nego Rimmelov Stay Matte. Ne uvlači se u linijice, niti se kači za suvlje delove. Jedan je od boljih kamenih pudera iz drogerija.
Uz njega se ne dobija aplikator, što je sasvim u redu, a nanosim ga sa RT četkicom za setovanje.
Mislim da bi odgovarao svim tipovima kože.



Da li ste probali neki od ovih proizvoda?

You Might Also Like

2 коментара

  1. Ja koristim upravo sada puder, i baš sam zadovoljna njime. Zbog uglavnom negativnih recenzija sam ga zaobilazila, ali mi ga je drugarica prosledila, i tako sam ga i probala i mnogo mi se sviđa i apsolutno mi odgovara. Ne oksidira, ne preslikava se, dugotrajan mi je i nijansa mi se savršeno stopi sa tenom. Slika se apsolutno divno, te opravdava svoje ime. Imam mešovitu kožu, i to da napišem. Možda je moje zadovoljstvo izraženije time što i nisam imala neka velika očekivanja, uglavnom, držim se njega u budućnosti.
    Verovatno ću isprobati i kameni puder u budućnosti, samo dok potrošim trenutni.
    Detaljna i dobra recenzija, dobar posao!
    Pozdrav, Jelena G

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I moja koža je mešovita, apsolutno isto mišljenje imam. :)
      Hvala ti puno draga Jelena! :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels