Noviteti u Alexandar Cosmetics-u - 1. deo

13:37


Alexandar Cosmetics je stiglo puno noviteta, izmedju ostalog i neki koji se ne mogu nigde drugde pronaći, a čini mi se da je to tek početak iznenadjenja od njih. Osmog marta stigao mi je paket od njih i ukoliko me pratite i na Instagramu, sigurna sam da ste ga videli. Očekivala sam karmin, ili nešto tog tipa pošto su naglasili da šalju "sitnicu". Medjutim, stiglaoje sve samo ne sitnica.  Prelepo upakovano, sa porukom koja je jedna od onih koje vas guraju napred, i koje prirastu srcu. Sve sam pošteno isprobala, i vreme je da vam o svemu kažem šta mislim, a o većini proizvoda ću pisati i detaljnu recenziju. Pišite mi u komentarima o čemu biste što pre želeli da čitate. :)

Prvo šta sam isprobala je Cala maska za lice sa narom. Osim njime, obogaćena je i sa kolagenom i vitaminom E. Drži se izmedju 15 i 20 minuta na licu. Sheet maska je u pitanju, dosta je dobro navlažena, a efekat je hidrirana koža. Dopada mi se, i planiram još njihovih maski da probam. Nisam ni znala da Cala u svom asortimanu ima i maske za lice. Znam da volite da napišem i cene svih proizvoda, tako da će biti ispisane, a svi proizvodi se mogu pronaći u Alexandru. Cena maske je 176 dinara, što je standardna, pa i niža cena za ovaj tip maski, a sadrži 21g.

Moram da kažem da imam osećaj da je svaki proizvod zaista izabran prema meni, mom tipu kose, nijansama koje koristim, zbog čega mi je sve posebno drago, a pritom sam mogla i da vam prenesem utiske bez ali. 

Naredni su KYO proizvodi za negu kose. Šampon i maska su iz Hydra System kolekcije za suvu, oštećenu i hemijski tretiranu kosu. Namenjeni su nežnom čišćenju tretirane i osetljive kose, vraćajući joj mekanost i hidriranost. Ne sadrže parabene, niti sulfate (šampon). Kako izvlačim pramenove, moja kosa je baš takva, tretirana, a osim toga uvek pazim da koristim blage šampone i zbog ispiranja boje.
Šampon sadrži ekstrakt nara i ulje makadamije. Blag je, ali lepo pere kosu, i nije ga potrebno puno. Miris i njega i maske je predivan, baš kao proizvodi iz salona. Ne ispira mi se farba sa njim, nisam imala nikakve iritacije, niti perut. Zbog ulja, ne bih ga preporučila osobama kojima se kosa brzo masti. Cena je 640 dinara za 250 ml.
KYO ima dosta linija namenjena profesionalnoj upotrebi, i različitim tipovima kose. Osim šampona, iz iste linije isprobala sam i masku. Takodje sadrži nar i ulje makadamije, i namenjena je hidrataciji kose. Nju volim da rotiram ili mešam sa proteinskim maskama. Njena cena je 840 dinara za 250 ml.

Treći KYO proizvod su kristali za rekonstruciju kose. Oni su mi jako brzo postali favoriti. Piše da oporavljaju oštećenu kosu, i ostavljaju zaštitni film. Koristim ih na više načina. Nakon pranja, na vlažnu kosu, i nakon stilizovanja samo na krajeve. Probala sam zaista dosta različitih kristala i godinama ih koristim, i ovi su mi medju najboljima. Ne maste, niti otežavaju kosu, i zaglade je. Sigurna sam da će ih obožavati devojke sa ravnom kosom. Cena im je 1090 dinara za 100 ml. Količina je stvarno izdašna, i može da vam traje dobrih godinu dana, možda čak i više. 


Novi brend koji nam je stigao je Ikoo. Donosi nam najrazličitije tipove četki za kosu, od onih za ispravljanje do malih "za džep". Ona o kojoj vam danas pišem je četka za raščešljavanje Home mat. Poseduje fleksibilne iglice koje osim što raščešljavaju bez čupanja, masiraju teme i tako podstiču mikrocirkulaciju. Na sajtu piše da su četke napravljene od prirodne smole i visoko kvalitetnih akrila, bez lepka životinjskog porekla.
Pre svega, pakovanje u kom dolazi je prelepo, i stoji mi na kozmetičkom stolu. Metalno je, sa cvetovima hibiskusa, pravo letnje. Četka je takodje vesele boje, a dolazi u još 4 varijante, plus za svaku od njih možete da birate da li želite bele ili crne iglice. Koristim je i na mokroj i na suvoj kosi, i jednako mi odgovara. Nju često i nosim sa sobom. Kao što sam već spomenula, ne kida mi vlasi, koje su inače tanke. Mogu o njoj do sutra, ali ću to ostaviti za poseban post. Svakako jedna od onih stvarčica koje nam svima trebaju, i koje koristimo godinama. Cena joj je 1288 dinara. Uz ovu četku koristim i She četku za nadogradjenu kosu. Koristim je uglavnom na suvoj kosi (koja nije nadogradjena), a spominjem je jer je sjajna za tanku dlaku sklonu kidanju, i kosu koja se brzo masti, a znam da nas ima dosta. Nekako kao da kosa bude gušća zahvaljujući njoj, i manje se masti. Takodje može da se pronadje u Alexandru, a cena joj je oko 1200 dinara. Meni su ove dve četke otkrovenje, ako imate sličan tip kose, verujem da bi vam pomogle.



Nešto što obožavam, i što svaki dan nosim sa sobom je Blush bočica za parfem. Dugo sam tražila gde ima da se kupi, i ukoliko ste i vi imali isti problem, ova informacija će vas obradovati.
Radi savršeno, i jako je jednostavna za upotrebu. Gornji deo se izvuče, postavite ga na otvor omiljenog parfema i uvučete tečnost. Vratite ga u bočicu i vaš statement parfem je svuda gde ste i vi. Bočica je svetlo roze sa primesama rose gold. Materijal je takav da se neće izgrebati u torbi. Raspršivač radi lepo, apsolutno sve pohvale za ovu spravicu. Cena joj je 490 dinara, i dolazi u 8 različitih boja.



Poslednji za danas o kom vam pišem je Body Boom piling sa kafom i mentom. Osim njih tu su i arganovo, bademovo i ulje makadamije, braon šećer, vitamin E, i himalajska so. Kombinacija punog mirisa pečene kafe sa mentom je idealna za leto, budi sva čula, i puni energijom. Piling se nalazi u papirnoj kesici koja je nepromočiva. Uklanja odumrle ćelije, i omogućava koži da lakše prihvati svaki proizvod koji kasnije nanesete. Nije pregrub, za telo taman, i koristim ga bar jednom nedeljno. Ne ostavlja masan trag, i mala količina je potrebna za čitavo telo. Zbog kafe dobar je i saveznik u borbi protiv celulita. 
Može se kupiti u različitim gramažama. Za 30g cena je 315 dinara, što je po meni sjajno jer ukoliko do sada niste, možete isprobati proizvod ovog tipa, i odlučiti da li vam odgovara. Verzija od 200g je 1485 dinara. Osim ovog sa estraktom mente, postoji i originalni (samo miris kafe), djumbir i narandža, banana, mango, jagoda i grejfrut. Ono što mogu da primetim je da Body Boom ima neke nove mirise, kakve do sada nismo vidjali u ovakvim pilinzima.




Nisam vam pisala ni o polovini proizvoda, čisto da vam ne bi bilo previše u jednom postu. U sledećem stiže deo sa šminkom. Jedva čekam da vam i njega objavim. Pišite mi da li ste probale nešto od ovih proizvoda, i kako su vam se dopali.

You Might Also Like

0 коментара

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels