Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance

16:10


Ukoliko ste samo prišli internetu u poslednjih godinu dana, sigurna sam da ste primetili ovu paletu. Paleta koja je uzdrmala svet, i promenila igru. Ona koja je uvela nova pravila, nove trendove. Upravo, Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance.


Da krenemo površno, od spoljašnjosti. :) Prva stvar je što dolazi u kutiji. Možda zvuči čudno, zašto je to toliko bitno. Ne biste verovali koliko olakšava putovanja, i makar ste malo sigurniji da joj se ništa neće desiti, a sigurno je da ćete hteti da je nosite svuda sa sobom. Kutija, kao i sama paleta, je svetle prljavo roze boje, koja je ugodna oku. Slova se presijavaju na boju roze zlata. I na kutiji, i na paleti, sa zadnje strane se nalazi sastav.
Paleta je prekrivena plišanim materijalom, koji je zaista prelep. Medjutim, vrlo lako se prlja, čak i ako vodite računa gde i kako je skladištite. To je ujedno i jedina zamerka koju imam. Zanimljiv detalj je i crna tračica koja bi trebala da olakša otvaranje. Zatvara se na magnet. Unutra je veliko ogledalo sa zaštitnom folijom koje je sasvim dovoljno da bez problema našminkate oči, čak i čitavo lice ako nemate drugo ogledalo pri ruci. Takodje, tu je i dvostrana četkica koja me je pozitivno iznenadila. Sa jedne strane je mala pljosnata, sa kojom možete da nanosite senke, i pakujete ih na kapku, a sa druge je četkica za blendanje. Dovoljno je da vam kažem da mi je najkorišćenija četkica od svih koje imam.




Još nešto što se tiče pakovanja, a šta ne mogu da ne primetim jesu jednostavni kalupi za senke koji su i praktični jer možete lako te senke i da koristite. Nisu uski pravogaonici, niti trouglovi kakvi nekada znaju biti. Dobijate 14 senki, a svaka teži 0,7g. Preko njih dobijate i zaštitnu foliju. Cena je oko 42 dolara.

Same nijanse su inspirisane renesansnim periodom, i bojama koje su tada slikari najviše koristili. Rekla bih da su one tada bile glavne i što se odora i nameštaja tiče. Vreme procvata umetnosti. Po meni, a očigledno i drugima, sjajna ideja za paletu.
Od neutralnijih do toplih tonova, paleta sa kojom možete napraviti milion različitih kombinacija. Pre svega jer sa njom lako možete postići dnevnu šminku, ali i dramatičnu večernju. Sve je ovo uslovno rečeno, naravno da je vama na volji kako ćete se preko dana našminkati. Čak sam i ja često nosila jače nijanse u toku obdanice, što ranije nije bio slučaj. Tu su sve nijanse koje vam u principu trebaju, i mislim da je zbog ovako sjajnog izbora nijansi toliko popularna.
Svaku od nijansi ću vam posebno opisati, ali generalno paletom će biti oduševljeni svi ljubitelji bogatih, crvenih tonova, kao i oni koji vole da eksperimentišu.

Sve do jedne su jako pigmentovane, i to im je glavna karakteristika. Većina je mat, neke su mat sa sitnim šljokicama koje se na kapku ne vide, a one treće su metalik završnice. Ove nijanse predivno ističu zelene oči, ali mislim da se jednako slažu i uz druge boje. Blendaju se same od sebe, u par poteza. Lako se stapaju jedna sa drugom, nadogradjuju i nema gubljenja pigmenta. Vrlo su mekane, puteraste i potrebna je lagana ruka, i mekana četkica za rad sa njima. Nema potrebe pritiskati ih, jer samim dodirom četkice boja je na njoj. Ukoliko niste nežni, doći će do nepotrebnog trusenja, i bacanja proizvoda.
Trajnost je i više nego sjajna. Nosila sam ih i sa bazom, i bez nje, i svaki put su stajale na mestu dok ne odlučim da skinem šminku. Ne mrdaju se, ne skupljaju u pregibu i ne blede.
Još jedna sitnica koja mi se jako dopala jeste da su imena nijansi i više nego prikladna i zanimljiva.




Prvi red:

Tempera je mat svetlo bež koja blago vuče na topliji podton. Jedna od onih senki koje ako paleta nema nije potpuna. Idealna za setovanje baze, cut crease, zapravo za šta god vam padne na pamet. Pigmentovana je, ali videćete na swatch-u da se stopila sa mojim tenom. Kvalitetna, nemam zamerke na nju, a ovakve senke često znaju biti nezgodne.

Golden ochre je svetla oker mat nijansa koja povezuje sve ove nijanse u celinu. Sjajna za pregib oka. Vrlo pigmentovana.

Vermeer je predivna, biserna metalik svetla šampanjac. Takodje, jedno od većih iznenadjenja jer je bogata, punog pigmenta, što sa ovakvim senkama nije čest slučaj. Obično je ispod njih potrebna bela baza, ili kremasta senka. Sa ovom za tim nema potrebe. Jako je lepa u uglovima očiju, otvara pogled, ali i preko čitavog kapka. Mala digresija, nešto što mi je palo na pamet, i mislim da ima smisla. Johannes Vermer je slikar iz ovog perioda čija je slika poznata ,,Devojka sa bisernom mindjušom". Sasvim prikladno uz ovu senku, zar ne? :)

Buon Fresco je senka koja se retko nalazi u paletama, vrlo neobična. Prljava taupe lila mat. Kremasta, puna boja, predivna. Ona ostavlja prostor stvaranju čak i hladnijih kombinacija.

Antique bronze je bronzana senka sa crvenkstim odsjajem i metalik/satenskom završnicom. Sadrži sitne roze reflektujuće čestice.

Love letter je duboka ciklama mat. Zanimljiva. Zovu je i boja maline, crvenog vina. Sa njom je celokupni utisak šminke bolji.

Cyprus umber je tamno smedja mat, sa crvenkastim tonom.Ujedno i najtamnija u paleti. Na prvi pogled sam bila zbunjena zašto nema tamnije nijanse, i ona mi nije delovala dovoljna za jaču šminku. Medjutim, već na prvi swatch mi je bilo jasno. Dosta je tamnija nego što deluje u paleti. Takodje, i vrlo pigmentovana, stvarno vam je dovoljno samo da je dodirnete. 



Drugi red:

Raw sienna je mat, prava oker.
Siena, umber i ochre su neki od prvih pigmenata koji su se koristili u slikarstvu, freskama naročito, i najviše su se proizvodili baš u Italiji za vreme Renesanse.

Burnt orange je slična prethodnoj, ali toplija, i više vuče na narandžastu. Takodje je mat.

Primavera je definitivno moja omiljena senka. Prelepa, intenzivna šampanjac šimerasta nijansa koja ne vuče previše na zlatno. Sve što važi za Vermeer važi i za nju.

Red ochre je boja cigle, mat. Lepo ide i na svetliji, i na tamniji ten.

Venetian red liči na love letter, ali je zagasitija i sadrži sitne roze šljokice.

Warm taupe je zanimljiva taupe sivkasta mat, još jedna od onih koje se ne vidjaju često. Deluje svetlo, ali je na kapku dosta tamnija.

Realgar je zagasito ciglasto narandžasta mat. Kao i ostale, bogatog pigmenta.
Realgar je mineral koji se koristio izmedju ostalog kao crveni pigment u ovom periodu.

Slikala sam više puta swatch, kao kockice, kao pravougaonike i od svega ipak mi se prvi najviše dopao. :)



Bez blica i bez baze:


Sa blicom, bez baze:


Sastav (klik na fotografiju):


Neki moj zaključak je da je ovo paleta koju zaista vredi imati, i posle koje su vam standardi za senke daleko više nego što su bili. Čak i obično najkritičnije nijanse i formule u ovoj paleti su sjajne. Ukoliko ste početnik, a volite crvene tonove, i želite da kupite paletu koja je potpuna, ovo je paleta za vas. Ukoliko ste profesionalni šminker, takodje. Sa druge strane, ako vam se samo dopada i niste sigurni da li ćete biti zadovoljni sa njom, ja najiskrenije mislim da hoćete.
Odlična je za putovanja, jer sadrži sve nijanse koje vam mogu trebati, ali i kvalitetno pakovanje i veliko ogledalo. To je jedna od onih paleta koje svaki put kada otvorite dobijete inspiraciju za novu kombinaciju, za drugačiju šminku, za igru sa bojama. Apsolutno svaki put kada sam je koristila sam dobila pohvale za šminku. Nekako mi se čini da sa njom nema promašaja.
Od mene svakako imate preporuku za nju. 

Da li ste je probali, ili biste je kupili? Kako se vama dopada?

You Might Also Like

4 коментара

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels