Mezoterapija

08:22

*Fotografija je preuzeta sa interneta.

Danas zaista postoji ogroman izbor krema, tretmana, različtih aparata za negu kože i uklanjanje nepravilnosti. U moru raznih proizvoda, i iskustava naišla sam i na mezoterapiju. Kako su komentari uglavnom bili jednoglasni, i iz svakog je vrcala oduševljenost, zainteresovala sam se. Ono zbog čega sam i naišla na nju bila je borba sa celulitom, ali kasnije sam otkrila da je ona mnogo više od toga.


Šta je zapravo mezoterapija?
Ona predstavlja novu medicinsku metodu koja podrazumeva tretiranje lica i tela aplikovanjem ili ubrizgavanjem vitaminskih koktela, hijalurona i amino kiselina u srednji sloj kože, odnosno mezoderm, u cilju podmladjivanja, redukcije celulita i masnih naslaga i zdravijeg izgleda kože.
Ona se sprovodi iglom, bez nje ili dermarolerom.

Za šta se  koristi?
- Popunjavanje bora filer tehnikom,
- Uklanjanje ili ublažavanje podočnjaka, hiperpigmentacije kože i ožiljaka,
- Redukovanje strija, celulita i masnih naslaga,
- Obnavljanje folikula dlake, podstiče rast kose,
- Vraćanje elastičnosti kože, za njenu regeneraciju i ishranu,
- Prevencija starenja kože,
- Hidratacija kože, uz vitamin C prosvetljuje i ujednačava ten i vraća blistav izgled,
- Anti-oksidativno dejstvo.

Efekti su vidljivi već nakon prvog tretmana, a za bolje rezultate je potrebno ponavljanje 3 do 4 puta. Razmak izmedju tretmana bi trebao da bude 7 do 10 dana.

Kako bih bolje razumela sve, bolje vam prenela utiske, ali i prevazisla strah, postavila sam veliki broj pitanja sjajnoj dr Sonji Čanković koja ima ordinaciju vrlo blizu mene, u Indjiji.
Ona mi je izašla u susret, i spremno odgovorila na svako moje pitanje.

Htela sam da vam pišem i o raznovrsnijim temama na blogu, i da uvedem nove rubrike. Ukoliko vam se dopaju ovakvi postovi, kažite mi. Pogotovo o temama o kojima se ne priča (javno) toliko.
Dobila sam priliku da prisustvujem svemu, i prenesem vam čitav postupak.

Ordinacija je prava mala oaza, izolovana od spoljašnjeg sveta, u pastelnim, umirujućim nijansama.
Doktorka je lekar specijalista sa priznatim sertifikatom iz oblasti mezoterapije.
Objasnila mi je i da bi mezoterapiju iglom trebalo da vrši isključivo lekar.
Sve ove tipove mezoterapije ona vrši, a ja sam prisustvovala i fotografisala mezoterapiju čitavog lica u cilju hidriranja i uklanjanja hiperpigmentacija kod osobe kod koje su izražene, kao i popunjavanje bora filer tehnikom.

Mezoterapija je namenjena svima koji imaju više od 18 godina, ali pre nego što započnete sa njom na licu mesta popunjavate upitnik.
Pitanja su klasična. Broj godina, da li ste pušač, ali i da li imate alergiju na neke lekove ili vitamine. Na osnovu toga se utvrdjuje da li ste kandidat za mezoterapiju.
Već tada sam shvatila da ja nisam najbolji kandidat.

Tada iz prijemnog dela odlazite do sobe u kojoj se vrši tretman. Na osnovu vašeg stanja kože, ali i želje odlučuje se za koktel i tip mezoterapije.
Doktorka nekoliko puta prelazi za tupferom preko lica, čisti ga i dezinfikuje. Sve mi je ljubazno i sa osmehom postupno objašnjavala.
Mezoterapiju čitavog lica sa ciljem hidriranja, i uklanjanja hiperpigmentacija koristila je kratke igle dužine svega 4 mm. Brzim pokretima ruke bockala je svaki deo lica, što možete videti na fotografijama.
Tečnost je žute boje i sadrži koktel vitamina, a najzastupljeniji je vitamin C.



Kada je sve jedom prešla, objasnila mi je i da kod kože koja je suva se proizvod brzo upija, dok je kod one koja je hidrirana taj proces sporiji. Sačekala je par minuta, i ponovila postupak. Što se više puta predje, to je efekat bolji.
Naravno, pitala sam da li je bolno, iako ne deluje tako, i rekla mi je da je to potpuno individualno. Nekoga zna da pecne, a neko ni ne oseti. Kao i crvenilo. Nekima se pojavi, i povuče kroz par sati, dok se kod drugih uopšte ni ne pojavi.




Nakon toga, prešla je na popunjavanje bora na čelu, i nazolabijalnih bora. Za njih je koristila duže igle od 13mm.
Igle idu tik ispod kože, toliko površinski da se providi. Koktel je na bazi hijaluronske kiseline. Svi kokteli koje je koristila su produkti francuske laboratorije Revitacare.
Odmah nakon popunjavanja se videla razlika, a čitava koža je bila svežija. Nije bilo ni crvenila, ni neprijatnosti, ali je to kod svakoga priča za sebe. 
Prva fotografija je uslikana pre, a druga odmah nakon tretmana. 



Tretman traje i manje od 30 minuta. Nakon njega, tog dana treba izbegavati šminkanje, a sunčanje i solarijum 2 nedelje.

*Primer mezoterapije na drugom području.

Moj zaključak je da je ova metoda i više nego korisna, i delotvorna, ali i da se treba paziti da su ruke kojima se prepuštate stručne. Ukoliko razmišljate o mezoterapiji, iskreno vam preporucujem ordinaciju dr Čanković. Nešto više o njoj možete pronaći na ovom linku, a ja se zahvaljujem na odgovorima koji su me interesovali.
Mezoterapija je mnogo više od onoga što sam uspela da pronadjem na internetu. Pre svega zato što nije neprijatna, nema seckanja, i odmah nakon tretmana možete da se vratite svojim uobičajnim aktivnostima.

Nadam se i da je vama ovaj članak rešio neke nedoumice, ako želite više ovakvih postova, pišite mi. Kod Pudrijerice možete pronaći članak koji sam pisala o Anticelulit masaži.

Da li ste bili na tretmanu mezoterapije?

You Might Also Like

8 коментара

  1. Анониман31. јул 2015. 11:00

    Super si sve objasnila. Pisi vise ovakvih postova, bas ti idu. Nisam isla na mezoterapiju, ali imam materijala za nju. :D Pozdrav! Jelena

    ОдговориИзбриши
  2. Vec neko vreme razmisljam o jednom takvom tretmanu...verovatno cu ga uskoro i uraditi. Malo me zbunjuje ta igla od 13 mm...to bas i ne deluje bezbolno :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Verovatno nije u potpunosti bezbolna, ali mislim da nije ni preterano bolna. Dok sam gledala, žena se nije ni mrdnula. :))

    ОдговориИзбриши
  4. Vrlo zanimljivo i rado bih probala! Piši još o ovim stvarima :)

    ОдговориИзбриши
  5. Radili smo mi mezoterapiju ženi na butinama, nije bezbolno jer su to ipak iglice koje idu u kožu, ali samo treba uzeti jači anestetik i neće se osetiti ništa tokiom metode, dakle bez lidokaina, to je previše slabo. Manje više posle toga je nezgodno jer je bilo na butinama pa nije mogla da sedi neko vreme baš lepo dok nije zaraslo ali eto fini su rezultati bili. Snimala sam pa ću verovatno postaviti eto kad smo krenul isa ovom temom već taman da vidiš :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uf, to je baš nezgodno. :/ Moguće da je zbog toga što je na drugom području. :/ Važi, gledamo se. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels