Rimmel Kate Moss Lasting Finish 01 i 05

08:50

Izvor:janjanlibirdunya.blogspot.com

Vreme je grozno, ali da bih malo ulepšala dan, danas pišem o 2 vrlo vesele nijanse karmina. Sigurno ste već čuli za ove Rimmel karmine, a možda ih čak i imate. :)
Cena je oko 495 dinara, i mogu se naći u Mauricus-u, DM-u, Liliju..... Ranije je bilo više nijansi dostupno, trenutno samo 3 nijanse, a dve ćete moći videti u današnjem postu.
Ambalaža je crna i jednostavna, ali i čvrsta. Miris je isti kao i kod Rimmel Lasting Finish karmina, dakle prijatan i nekako vuče na vanilu, ili tako nešto slatko. :D

Rimmel: Dugotrajni ruževi i do 8 h postojana boja. Ruževi pružaju intenzivan sjaj i boju zahvaljujući formuli koja je obogaćena pigmentom crnog dijamanta. Osim dugotrajnog sjaja neguju usne tokom celog dana zahvaljujući bogatoj teksturi i formuli koja je obogaćena vitaminom E i B.

Karmini su kremasti, nemaju šljokice niti su sedefasti, baš onako pune i lepe nijanse. Tekstura je prijatna, i ne isušuju usne. Čini mi se čak da i neguju usne.
Slažem se da su dugotrajni, nisam ih nosila 8h, ali neka 4 sata sigurno mogu izdržat. Vrlo su pigmentovani i dovoljan je samo 1 sloj da bi se dobila jaka nijansa. Sa dva je već isti kao na slici na ruci.



Dobila sam testere, ali sam već imala 1, nijansa je izbačena iz asortimana, ali je zato tu ambalaža:


Nijansa 01 je prava crvena nijansa, koja mislim da bi odgovarala svima, i prilično je univerzalna. Ukoliko tražite dobar crveni karmin obratite pažnju na ovaj. Daje usnama punoću, i ne uvlači se u borice, niti ističe suve delove usnana. Traje duže od nijanse 05, i vrlo je pigmentovan. Dok se ne stavi na usne nijansa vuče na narandžasto, ali kada se nanese dobije ,,jagodičastu" nijansu, makar na mojim usnama. 
Slike nisu obradjivane.



Nijansa 05 je lepa roza, za svaki dan, a opet ne previše u ,,Barbi" fazonu. Neutralna je, a sa druge strane dosta vesela boja. Kremasta je i ne uvlači se u borice, niti ističe suve delove usana, ali ih ipak morate pripremiti za nošenje kako ovog, tako i bilo kog drugog karmina. Nijansa je kao na 1. slici, takva kakav je karmin, ne znam zašto ju je moj aparat posvetlio. Generalno plave, ljubičaste, i roze nijanse slabije hvata. :/



Dobre strane: - cena,
- tekstura,
- jednomerna boja,
- miris,
- trajnost,
- dostupnost,
- ne ističe suve delove usana.

Loše strane: - ovde je više stvar ukusa, ukoliko ne volite ove nijanse, ali karminima sa druge strane nisam našla loše strane.



*PR proizvod, što ne utiče na iskrenost moje recenzije.

Da li ste probale neke od ovih karmina?

You Might Also Like

10 коментара

  1. 01 je definitivno moja nijansa. Nekako mi ovi ruževi nikad ne privuku pažnju, ali ovu nijansu moram pogledati :)

    ОдговориИзбриши
  2. Imam ovaj 05 i divan je,ali dosta tamniji nego na tvojim slikama,na mojim usnama je nesto izmedju tamno ciklama i neke nijanse ljubicaste,ne umem najbolje da docaram,prelep je ruz stvarno:) Super pigmentovan i postojan:) Pozdrav,Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Kristina-
      Sve zavisi od tena, prirodne boje usana.. :) Drago mi je da se i tebi dopada. :) Pozdrav Kristina! :)

      Избриши
  3. Za malo da danas kupim 09 koji je isto fenomenalaan ali se suzdrzah. Predivni su ovi ruzevi.

    ОдговориИзбриши
  4. Imam obje nijanse i moje definitivno nisu ovakve :O

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Jelena Zrnić-
      Napisala sam da ne znam zašto ih je aparat toliko posvetlio. Crvena je približno kao uživo, ali roza je kao u tubi. Razmišljala sam zašto je to kod te nijanse tako. Mislim da je to jer sam ih slikala čin sam ih dobila, i čini mi se da je 1. sloj svetliji, tek kada se ,,razradi" postane drugačiji. :/

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels