Avon proizvodi - prvi utisci, 2. deo, karmini

01:47



Kao što sam i obećala, sledi i 2. deo prvih utisaka Avon testera. Ovaj deo je zanimljiviji jer su karmini u pitanju. :) Testere možete i sami naručiti, ali nisam sigurna koliko se plaćaju.



Dobijate ih zapakovane u male kutijice sa folijom, i tako znate da ih niko nije isprobavao pre vas.
Dobila sam dosta zanimljive nijanse, od kojih mi je jedna prirasla srcu. :)
Većina je iz različitih kolekcija, i o svakoj ću napisati po nešto. :)



Prva nijansa je Creamy Melon, a odmah posle nje je Fresh Fig. Obe su iz iste kolekcije Ultra Color Absolute karmina. Ovo je verovatno kolekcija o kojoj se najviše pričalo na blogovima. Medjutim, ja ipak volim jako pigmentovane karmine. Ovde je pigmentacija kao što vidite prilično dobra, ali im je tekstura više voskasta, i liče na dobro pigmentovana labela. Ono što je dobra stvar jeste što su i hranjiva i neće vam isušivati usne. Dosta devojaka više voli ovakve karmine, i sve je stvar ukusa. Trajnost im je O.K., nekih 2 sata.
AVON: Vitamini C i E i kolagen hidriraju, hrane i neguju usne. SPF 15 ih štiti.
Cena im je inače 630 dinara, u aktuelnom katalogu je 469 dinara.
Creamy Melon spada u crvene nijanse, ali mi ne liči na crvenu, već na finu breskvastu njansu.
Fresh Fig spada u ljubičaste nijanse, ali mi opet ne spada u tu grupu, već na neku neodređenu crvenkastu.


Izvor: avon.rs





Tangerine Tango je vrlo zanimljiva i aktuelna narandžasta nijansa. Spada u Ultra Color liniju ruževa, a sa njom i Hibiscus. Obe su vrlo pigmentovane i kremaste nijanse, ne isušuju usne, i ne uvlače se u suve delove usana. Trajnost im je par sati, što je sasvim dovoljno za karmin.
Cena je 570 dinara, a u aktuelnom katalogu 329 dinara, što nije puno. Imate 27 nijansi na raspolaganju, i ako su sve kao ove dve, onda su u pitanju dosta dobri karmini.
AVON: Ultra Color ruž za usne ima formulu koja neguje: šea puter, omega ulja i vitamin E. 
Tangerine Tango nijansa je topla narandžasta, lično volim narandžaste karmine, jer nekako razbiju celu kombinaciju. :)
Hibiscus je svetlija pink, prava ženstvena nijansa. 

Izvor: avon.rs



Kiss me pink je iz kolekcije Perfect Kiss, i dosta me podseća na prva dva karmina. Nekako su mi dosta slični, i sve što sam napisala za njih ponovila bih i ovde. Za nijansu je manje voskast, i ima jači, prijatan, miris. Hidratantan je, i ne isušuje usne.
Cena je 630 dinara, a u trenutnoj brošuri 439 dinara.
AVON: Perfect Kiss ruž sa kremastom, hidrantnom formulom, sadrži prirodna ulja i voćne enzime koji obezbeđuju Vašim usnama mekoću i čine ih glatkim. Usne takođe deluju punije i zaštićene su sa SPF 15 filterima.
Nijansa je roskasta, neutralna i nije nešto upadljiva.

Izvor: avon.rs



I stigli smo do mog apsolutnog favorita - Matte Merlot. On je iz Ultra Colour mat kolekcija. Divna, nosiva i duboka crvena nijansa. Ima i hladan podton, što se meni, lično, dopada. Volim mat karmine, i zamislite, još uvek nisam imala ni sličnu ovoj nijansi. Trajnost je dosta dobra, i ne isušuje usne. Pigmentacija je odlična.
Cena je 530 dinara, a trenutno 329 dinara, što uopšte nije puno. 


Izvor: avon.rs


Creamy Melon, Fresh Fig, Tangerine Tango, Kiss me Pink, Matte Merlot, Hibiscus:



Izvinjavam se što nema slika na usnama, odugovlačim sa objavljivanjem ovog posta baš zbog toga. Nikako nisam uspela da ih uslikam onako kako stvarno izgledaju na usnama, verovatno jer je većina dosta slična labelima. Uglavnom, verujte mi na reč kada kažem da izgledaju isto kao na ruci, jer su nijanse ispale dosta realno.

Da li ste imale neki od ovih karmina? :)

You Might Also Like

8 коментара

  1. Ako Avon nešto zna napraviti onda su to ruževi! Ja ih obožavam :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Mell-
      Nekako malo proizvoda imam od njih, baš zbog kataloške prodaje, ali po ovim testerima vidim da su u pitanju dosta dobri karmini. :)

      Избриши
  2. Uh,kako su lepi Creamy Melon i Matte Merlot:) Nisam probala ali nameravam,vidim da se Kiss Me Pink malo presijava,koliko je shimmerast? Inace svi su lepi.Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Анониман-
      Kiss me pink ima sitne, srebrne šljokice, ali su skoro pa neprimetne. :) Pozdrav, i hvala ti na komentaru! :)

      Избриши
  3. Hibiscus imam i u posljednje vrijeme često koristim, a ovih malih testera imam doosta. Iako sam mislila da se brzo troše, meni mogu dugo trajati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -ZipaThis-
      Čini mi se da će i meni dugo trajati, samo što se kutijica prlja neverovatnom brzinom. :/

      Избриши
  4. Hibiscus...zahvaljujuci njemu sam u zadnje vreme primila dosta komplimenata :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels