Rimmel 835 Bright back to you

12:48


Volim Rimmel lakove, i volim tirkiznu boju, tako da je ovo odlicna kombinacija.



Cena je oko 270 din. moze se naci u svim parfimerijama opremljenim Rimmel standom.
Ambalaza je lepa i cvrsta, cetkica je malo deblja. Treba se navici na cetkicu, u pocetku ce lakiranje mozda biti neprecizno. Za moje nokte je mozda prevelika. Trebalo bi da se suši u roku od 60 sekundi, mislim da mu treba malo vise, ali ne preterano. Sama tekstura je dosta gusta, sto nije tako cesto kod lakova. Potrebna su 2 sloja da biste dobili boju u bocici. Boja je 835 Bright back to you. Ja sam jako zadovoljna ovim lakom jer dugo stoji na noktima, ne krza se, boja je jako lepa, i uopsteno imaju zanimljiv izbor boja.





Da li ste probale ove lakove? Kako vam se dopada? :)

You Might Also Like

13 коментара

  1. savrsena boja! jurim sutra u mauricius da ga nadjem!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Imala sam nekoliko ovih lakova i sad imam dva iz metal kolekcije. Boje su fenomelane i postojan je, ali ono što im zameram jeste što se na pola bočice stegnu, ne mažu se više lepo. Od svakog sam potrošila svega 2-3, posle je kao lepak. Probala sam da razredim skidačem laka bez acetona koji koristim, ali ne deluje na ovaj lak, zašto ne znam. Možda bi aceton sam pomogao..:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jos nisam stigla do pola, moguce. Jako su gusti, verovatno se stvrdnu do pola. :/ Probaj sa tim sa acetonom. Bas steta. :/

      Избриши
    2. Imala sam pa sigurno 7-8 komada i svaki se isto ponašao. Obično se desi da iz jedne serije ne budu sve boje jednako kvalitetne po formuli, ali ovde su sve jednake. VIdeću kad mi metalci dođu do pola da probam sa pravim acetonom malo da razredim :)

      Избриши
    3. Probaj, pa javi! :) Bas bi mi bilo krivo da mi se ovaj stvrdne, jako mi se boja dopada. Imam jos par Rimmelovih lakova, ali nisam ni sa njima stigla do pola. :/ Hvala ti na informaciji u svakom slucaju! :))

      Избриши
    4. Probaću i javiću, mada sam ja sad na početku. Savetujem ti da probaš i njihove metalce, divne su im nijase :)

      Избриши
  3. Moram priznati da nemam niti jedan Rimmelov lak, a i nisam fan tirkiznih nijansi mada na tvojim noktima dobro izgleda :D

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels