Top 5 omiljenih proizvoda za kosu

06:57



Želela sam da vam napišem post o proizvodima za kosu koje trenutno koristim, ali ih je bilo previše. Odlučila sam da to nekako podelim na više postova, i danas vam predstavljam svojih pet omiljenih proizvoda.



Za Kallos maske za kosu ste verujem već čuli. Svi su ih hvalili, medjutim, ja nekako i dalje nisam imala želju da ih probam. Sjajna maska za kosu, za samo 300 dinara, i to čitav kilogram? Gde to ima?
Radoznala kakva jesam, pogledala sam sastav Hair pro-tox maske i pošto mi se dopao, kupila sam je.
Sedište Kallos kozmetike je u Budimpešti, i čest je izbor frizerskih salona. Kao što sam već spomenula, za vrlo nisku cenu, dobijete veliku količinu dobrog proizvoda.
Što se konkretno Hair pro-tox maske tiče, namenjena je slaboj, tankoj, suvoj i oštećenoj kosi. Sadrži maslinovo i kokosovo ulje, pantenol, kolagen, keratin i hijaluronsku kiselinu. Sadrži i silikon.
Kolagen je osnovna komponenta vezivnog tkiva. Kertain je protein koji izmedju ostalog štiti epitelijalne ćelije od oštećenja. Hijaluronska kiselina je sastavni deo kože i kose, i izmedju ostalog vezuje vodu za sebe. Sva tri su ključna za zdravu kosu.
Koristi se kao i svaka maska za kosu. Nakon šamponiranja, višak vode se upije peškirom, i onda se nanosi maska. Drži se nekih 5 minuta (iako je ja često držim dosta duže), i ispira.
Srednje je gustine, a pakovanje vam može trajati i po pola godine. Vrlo se lako nanosi na kosu, i trenutno je omekšava. Miris je cvetno-puderasto-svež.
Kosa mi je zaista daleko mekša i posloženija zahvaljujući njoj. Znate da imam ravnu kosu, i ni malo je ne otežava, niti gubi na volumenu pri korenu. 


Monoi i The Brazilian Original balzam za kosu obećava izuzetno sjajnu, ukroćenu i glatku kosu. Neguje i hrani kosu, pruža osećaj glatkoće i lakoće prilikom češljanja. Cena je oko 700 dinara, za 250 ml, i može se pronaći u DM-u, i čini mi se Lilliju. Koliko sam uspela da se raspitam, nemački brend je u pitanju.
Pre svega, ovaj balzam ima najlepši miris na svetu. Egzotično cveće sa kokosom, i što je najbolje, jako dugo se zaržava u kosi. Bukvalno me je svako ko mi je bio blizu pitao koji je to parfem.
Sadrži puter biljke murmuru, i sadrži silikon.
Astrocaryum murumuru je palma koja pretežno raste u prašumama Brazila. Puter je sličan kokosovom ulju, ali ima nižu temperaturu topljenja. Kada se koristi na koži, ostavlja završnicu sličnu silikonu, ali ne začepljuje pore. Što se kose tiče jača koren, i pomaže u definisanju i stilizovanju.
Balzam je srednje guste teksture. Lako se razmazuje po kosi, i isto tako bez problema ispira. Mala količina je potrebna, čak i za dugu kosu. Drži se 1-2 minuta, ali ponovo, ja ga držim dosta duže.
Na mojoj kosi ima daleko jači efekat od mnogih maski. Zagladjuje je, dlaka je sjajna, i posložena.
Jedan od onih proizvoda koje ću sigurno iznova kupovati.



Loreal Elseve Extraordinary oil koristim godinama, i definitivno mi je omiljeno ulje za kosu. U medjuvremenu sam ih dosta probala, ali njega uvek imam u zalihama.
Cena je oko 500 dinara, za 100 ml.
Sadrži ekstrakt kamilice, suncokretovo i kokosovo ulje, ekstrakt lotosa i lana. I naravno, silikon.
Nanosim ga dok mi je kosa još vlažna, negde na pola sušenja. Često i nakon sušenja, samo na krajeve.
Dopada mi se što koliko god da ga stavim, ne zamasti mi kosu i ne otežava je. Kosa mi nije ista kada ga ne stavim. Daleko je lepša zahvaljujući njemu. Takodje, od kada ga redovno koristim, uopšte mi ne pucaju krajevi. Pisala sam vam već par puta o njemu, pa neću dužiti. Sve u svemu, sjajan proizvod.


Angel Therapy My Life parfem za kosu sam vam takodje već spominjala. Zanimljiva i praktična stvarčica. Obogaćen je biljnim hijaluronom, i proteinom svile tako da mu nije jedina funkcija miris. Obnavlja kosu, čini je mekanom i daje joj više volumena. Ono sa čim bih se definitivo složila je da kosa dobije na volumenu. Volim da ga nanesem i nakon feniranja, jer je nekako fiksira, i duže mi traje frizura.
Cena je oko 600 dinara, za 100 ml. Koristim ga skoro godinu dana, i nisam ni pola potrošila. Zaista dugo traje, jer vam ne treba puno pritisaka.


Kada mi kosa ne sija dovoljno, posežem za T-force silikonskim kapima. Pomaže u sprečavanju, i regeneraciji ispucalih krajeva. Čini kosu blistavom, i ne ostavlja talog. Preporučuje se za suvu ili tretiranu kosu. 
Nanosi se par kapi na čistu, suvu ili mokru kosu.
Cena je čini mi se oko 700 dinara za čak 100 ml. Što je stvarno povoljno, ako uzmemo u obzir da obično silikonske kapi dolaze u pakovanjima od 30-50 ml za istu cenu. Nisam sigurna ni kako ću potrošiti toliku količinu.
Od ostalih ih izdvaja i to što nisu teške, i masne kakve umeju da budu. Osim silikona sadrže i arganovo i ulje lana, geraniol i kumarin.


Koji su vaši omiljeni proizvodi za kosu?

You Might Also Like

0 коментара

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels