Lakmē Revitalizing shampoo

13:41



Nešto što mi se svakako dugo mota po mislima, je recenzija ovog šampona. Krajem prošle godine, DM je u svoj asortiman uvrstio i brend profesionalne nege kose Lakmē. Njihovu kozmetiku sam vidjala u frizerskim salonima, i jako mi je drago što su nam sada dostupniji.

Nakon korišćenja ovog šampona, mene su u potpunosti kupili, i volela bih sve njihovo da probam.


Šampon je namenjen suvoj, i izuzetno suvoj kosi. Znate da moja kosa nije takva, ali stići ću i do toga.




Ambalaža, miris, cena, dostupnost



Bočica je kvalitetna, elegantna, i lako je rukovati sa njom. Mat je, i ne klizi iz ruke. Ne izlazi previše proizvoda, taman onoliko koliko vam je potrebno.

Miris je najdivniji miris šampona ikada. Verujte mi da ne preterujem. Prijatan, baš kao da ste izašli iz salona miris. Zadržava se u kosi do narednog pranja.
Cena za 300 ml je 1400 dinara. Kao što sam već spomenula, možete ga pronaći u DM-u.


Tekstura, delovanje

Providan je, kremast i vrlo lako peni. Preporuka je da se umasira u teme i ostavi par minuta.
Napomenula sam već, meni se teme brzo masti, i iskreno sam se rastužila kada sam pomislila da uopšte neću moći da ga koristim. Nakon pranja, kosa je vidno sjajnija, složenija, mirisna, sa volumenom i lako se oblikuje. Nije mi stvarao perut, niti iritacije, i jako lepo opere kosu. 
Na neka 4 dana moram da perem kosu, a sa njim dan ranije. Nakon pranja kosa je divna, ali skrati period pranja kose za dan. Stvarno to ne mogu da mu zamerim, jer ni nije namenjen za moj tip kose.
Sigurna sam će se dopasti devojkama sa suvom i beživotnom kosom. Uživam u njegovom korišćenju, pogotovo kada ostavim dan za opuštanje, i povladjivanju sebi i svojoj kosi. Pokazao mi se odličnim za svečanije prilike, i pranje kose tada prepuštam njemu, pogotovo zbog sjaja kose na fotografijama.

Kako mi krajevi jesu suvlji, jako bih volela da probam i masku iz iste linije, jer ne sumnjam da je odlična.


Sastav: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, PEG-7 Glyceryl Cocoate, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Polyquaternium-7, Glycol Distearate, Glycereth-2 Cococate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Lactic Acid, Pentasodium Pentetate, Glycereth-8 Macadamia Seed Oil Esters, Orbignya Oleifera Seed Oil, Propylene Glycol, Glycerin, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Lecithin, Methylsothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone, Benzyl Alcohol, D&C Orange N°4 (Cl 15510), Cl 19140, Parfum, Buthylphenyl Methylpropional, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl-3-Cyclohexene Carboxaldelyde.


Da li ste probale neki Lakmē proizvod?


*PR proizvod, što ne utiče na iskrenost moje recenzije.

You Might Also Like

0 коментара

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels