Angel Therapy nega kose

05:01



Ne znam da li sam vam pričala o tome koliko je kosa bitan faktor kod mene. Čim mi je ona sredjena, i ja se bolje osećam. Što je verujem, stalan slučaj kod žena. Kada god dodjem kod frizerke na šišanje, a često ih menjam, uvek mi pohvale kvalitet kose, i dodaju da primećuju kako redovno skraćujem vrhove. Gotovo uvek dobijem istu rečenicu. Sledi moj osmeh, i pomisao da ne bi bilo u redu da nije tako. Brzo mi prolete, kao na traci, svi proizvodi koje koristim. Osim toga, ne umem da gledam suve krajeve, ili još gore, ispucale. Tako da sam na stolici u salonu svakih mesec do dva.


Stvarno koristim mnogo toga. Od maski, prskalica, ulja, dvofaznih regeneratora...i nekako nikada u potpunosti zadovoljna. Ovaj post vam spremam duže od mesec dana, a razlog tome je što su svega dva zamenila bar pet koje sam ranije koristila. Želela sam da mi se slegnu utisci, i da se uverim da li su zaista toliko dobri.
Još nešto što je bitno, a to je da vas upoznam sa mojim tipom kose. Ravna, tanke vlasi, ali srednje gusta. Prilično brzo se masti koren. Farbana je, ali nije oštećena, mada je malo suvlja nego prirodna, što je i normalno.


Nekako se sa šamponima ne mogu pronaći. Neki mi dodatno maste kosu, drugi su preagresivni i isušuju je, a pritom stvaraju i perut. Treći su odlični, i blagi, ali ne operu kosu dovoljno dobro.
Angel Therapy blagi šampon je taman. Ne sadrži sulfate, i namenjen je za nežno i temeljno pranje kose. Arganovo ulje zajedno sa aktivnim sastojcima štiti boju i daje joj sjaj. Naravno, tu je i u svojstvu nege, a piše i da stimuliše rast kose. Meni inače kosa dosta brzo raste, a u poslednjih mesec dana čini mi se nešto i brže.
Namenjen je svim tipovima kose, i za svakodnevno pranje. Takodje, i osobama sa osetljivim vlasištem.
Iz priloženog, vidi se da sam prava osoba za isprobavanje.

Miris je kod sva tri proizvoda isti. Prelep je, i baš je onaj "izašla sam iz salona" miris. Što se samog šapona tiče, srednje je gust, providan, sa dodatkom zelene boje. Lako peni, i temeljno čisti kosu. Ne isušuje teme, niti vlas, a takodje mi se ni ne masti brže. 
Cena mu je oko 700 dinara, za 200 ml. Možda vam deluje skuplje, pošto je šampon u pitanju, ali verujte mi da vredi, pogotovo onima sa sličnim problemom. Rok trajanja je dve godine, kao i ostalim preparatima. 

Sastav: Aqua, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Sodium Cocoamphoacetate, Lauryl Glucoside, Sodium Methyl Cocyl Taurate, C 12-C15 Alkyl Lactate, Cocoamidopropyl Betaine, Sodium Cocoabutteramphoacetate, Sodium Cocoyl Hydrolyzed Wheat Protein, Argan Oil Glycerth-8 Esters, Myristyl Lactate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Citric Acid, Parfum, Cl 19140, Ck 42090.


3 u 1 vitaminsko mleko za lakše raščešljavanje se koristi nakon pranja, na vlažnu kosu i ne ispira se. Piše da obnavlja vlasi, čini kosu glatkom i hidratantnom, hrani je i jača, štiti od spoljašnjih uticaja i pruža joj sjaj. 
Prskalica je odlična, i lepo rasporedi proizvod. On je gust, i bele boje, kao krema. Bukvalno u sekundi omekšava kosu, i spas je za raščešljavanje. Zamenjuje dosta koraka, jer je štiti od toplote, a neguje i raščešljava. Ne masti je, i ne otežava dodatno. I sa njim sam zadovoljna, i nemam ni jednu zamerku.
Cena je takodje oko 700 dinara, za 200 ml.

Sastav: Aqua, Peg-12 Glyceryl Laurate, Peg-36 Castrol oil, Farnesol, Ethyl Linoleate, Farnesyl Acetate, Behentrimonium Chloride, Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel oil, Argan oil, Cyclopentasiloxane, Myristyl myristate, Panthenyl Triacetate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum, Benzophenone-3.


Apsoultni miljenik jeste Macadamija i med maska za potpunu regeneraciju oštećene kose. Namenjena je dakle, oštećenoj, farbanoj ili hemijski tretiranoj kosi. Redovnom primenom kosa je bujnija, čvršća i zdravija. Stimuliše rast, i štiti je od spoljašnjih uticaja. Osim ulja makadamije i meda, sadrži i koprivu i kamilicu.
Miris je predivan, a tekstura je bogata i gusta. Primetićete još kod pranja, kako klizi niz kosu i automatski je omekšava. Preporučeno je da se utrlja u koren i ostavi nekih desetak minuta. Što se korena tiče, taj deo preskačem. Oni sa suvom kosom mogu da probaju. Nekad je držim 10, nekada 30, a nekada i 3 minuta. Dosta je jaka, pa ćete čak i nakon ta tri minuta primetiti dejstvo.
Kosa bude posložena, sjajna, i što moram da naglasim, mnogo lakša za oblikovanje. Stekla sam utisak da su masku napravili za potrebe salona, jer je zaista divna. Mnogo lakše se fenira kosa, pa čak i pegla. Probala sam stvarno mnogo maski za kosu, i moram priznati da je vrlo brzo skinula i omiljenu Macadamiu sa trona. Pre svega zbog boljeg dejstva. Ukoliko uporedim i cenu, daleko se više isplati. Macadamia maska košta oko 1000 dinara za 100 ml, a Angel Therapy 750 za 300ml.
Nisam očekivala da će mi se toliko dopasti. Ako imate suvu kosu, oštećenu, ili je često oblikujete, treba vam ova maska. 
Sva tri proizvoda zajedno lepo funkcionišu, i dodaju mi volumen na korenu koji prirodno nemam, a krajeve ravne i posložene.


Sastav: Aqua, Cetearyl Alchol, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Glycereth-8 Macadamia Seed Oil, Octyldodecanol, Palmitic/Srearic Triglyceride, Nel, Urtica Dioica, Chamomilla Recutita, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Citric Acid, Parum, Cl 19140.


Moram i da ih pohvalim što se frizerskog dela tiče. Drugarica mi je preporučila njihov salon, i otišla sam da izvučem pramenove. To je bilo pre bilo kakve saradnje. Vrlo temeljno, i što bi se reklo sa dušom me je devojka ofarbala. Čak je osušila samo jedan pramen, pri licu, da bih videla da li mi odgovara nijansa. Zatim i preliv, uz pitanje da li je to u redu pre svakog koraka. Mene su time kupili kao redovnu mušteriju.


Da li ste probali neki od ovih proizvoda?


*PR proizvod, što ne utiče na iskrenost moje recenzije.

You Might Also Like

8 коментара

  1. Gde se mogu kupiti njihovi proizvodi? Hvala:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da se mogu poručiti preko njihove FB stranice Angel therapy, ili ukoliko ste iz Novog Sada, u njihovim frizerskim salonima. :)

      Избриши
  2. Istu kosu imamo, samo je moja nefarbana :) Perem je svakodnevno, mislim da bi mi taj šampon bio pun pogodak, a i mleko i pakovanje zbog trajnog ispravlajnja... Baš si me zainteresovala ovim postom za Angel Therapy :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, mislim da nam je čak i prirodna nijansa dosta slična. :) Mislim da bi ti se dopali, pogotovo maska. :)

      Избриши
  3. Imam jako gustu, talasastu kosu koja je konstantno zamršena, i večito vodim muku sa raščešljavanjem. Sada jedva čekam da testiram 3u1, nadam se da se neću razočarati :)

    ОдговориИзбриши
  4. Meni je nešto suvlja kosa trenutno, i baš mi odgovara. Nadam s da će i tebi. :) Trebalo bi. :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels