Predlozi frizura za docek

12:25


Odabrali ste haljinu, cipelice, sminku sve.. ali jos uvek niste sigurni sta raditi sa kosom. Nadam se da cete dobiti neku ideju i inspiraciju od sledecih frizura. :)
Obicno devojke sa dugom kosom misle kako je onima sa kracom mnogo lakse, a devojke sa kracom kosom upravo to misle za one druge. Istina je, da ni jednima ni drugima nije bas tako lako. I jedna i druga varijanta imaju i prednosti i mane. Donosim slike i za jedne i za druge. :)


Kratka kosa:
Prednost kratke kose je sto nema potrebe za stilizovanjem, i prilicno je jednostavno napraviti frizuru. Obicno je dobra bas takva kakva jeste.
Poslednjih par godina dosta se favorizuje kratka kosa, i kroz modne piste se provlaci tkz. zalizana kosa.
Priznajem da mi se na prvi pogled nije dopala, ali sto vise razmisljam, mislim da je zapravo vrlo zanimljiva, i da pristaje jakim i samouverenim zenama.


Kao totalni kontrast je razbarusena kratka kosa koja mi je uvek jako simpaticna.



I nesto izmedju.


Duga kosa:
Posto i sama imam jako dugu kosu, ovaj deo mi je zanimljiviji. :)
Prva slika ovog posta je mini tutorijal kako napraviti zanimljivu i ne tako cestu frizuru sa dugom kosom. Jako mi se dopada i planiram i da isprobam. :)

Ravna kosa je jedno vreme bila potpuni hit, i jos uvek je tu negde na prestolu, ali polako silazi. Medjutim, po meni je to uvek lepa frizura, i za svaku priliku. Mislim i da svima stoji. Ako bas ne znate sta cete, ova frizura je uvek dobro resenje. Postoji dosta nacina da je postignete ako nemate prirodno ravnu kosu. Pegla za kosu i feniranje su najzastupljeniji.


Lokne u stilu Kim Kardashian
Neki je vole, neki ne podnose, ali mislim da se svi u jednom slazu: frizura koju je dugo nosila je prelepa. Gornji deo kose je ravan, negde od nosa krece da se uvija u blage, velike i elegantne lokne. Ima stvarno mnogo tutorijala na yt gde mozete pronaci kako da napravite bas takve lokne. Ja sam par puta pokusala, ali nije ispalo bas najbolje, jer mi kosa tezi da bude ravna.
Takodje, postoje i razlicite metode: figaro, carape, uvijaci, pegla..
Ova frizura je elegantna i mislim da je idealna za neku svecaniju priliku.


Pundja je klasik sto se elegantnih frizura tice, a kako je napraviti mozete procitati i ovde: http://make-up-liciouss.blogspot.com/2013/11/napravi-sama-elegantna-pundja.html


Rep
Mozda se pitate odakle ova frizura u popisu elegantnih frizura. U poslednjih par godina ova frizura je itekako zastupljena na crvenom tepihu. Samo naravno, sa vise paznje napravljena i sa neprimetnim gumicama. Za ovu frizuru vam je potrbna samo cesalj, gumica i lak za kosu po potrebi.
Takodje, postoji vise varijanti repova, a dajem vam predloge od par. :)




I izvukla sam par slika korak po korak tutorijala. :) Mislim da su jako korisni i prakticni.
Sve slike su preuzete sa interneta.





Nadam se da sam vam malo pomogla. :)
Koju vi frizuru pravite za docek? :)

You Might Also Like

2 коментара

  1. Super predlozi i jako inspirativne fotografije ;)

    Kim je neko ko uvek izgleda besprekorno, pocev od frizure, preko makeup-a pa do celokupnog izgleda ;) Njena licnost je takva kakva jeste, ali mislim da cemo se svi sloziti da joj nema ravne, kada je fizicki izgled u pitanju ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da su ti se dopale. :)
      Slazem se, ja se stvarno divim i njenim frizurama i sminci. Sto ti kazes uvek je sve besprekorno. :))

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels