NYX Baked rumenilo

01:58


Još od kada su ova rumenila stigla kod nas, želela sam da ih isprobam. Nijanse su mi delovale slično, pa sam se jedva odlučila. Još uvek eksperimentišem sa njima, jer nisam sigurna koji tonovi mi pristaju. Medjutim, mislim da sam dobro izabrala. Takodje, pitala sam se kakvo je to čudo da može biti tri proizvoda u jednom. Kada sam rumenilo prvi put nanela, sve mi je postalo jasno.


Ambalaža, cena, gramaža, dostupnost

Počeću od njegove ambalaže, koja je prilično simpatična. Na gornjem delu providna, i zatvara se ,,na klik", sa mašnicom.
Boljeg je kvaliteta nego njihova klasična rumenila, i neće se odlomiti već nakon nekoliko korišćenja.
Cena je oko 700 dinara, za 6,5 g. Praktično je nepotrošivo.
Na sajtu Alexandar Cosmetics-a možete pronaći prodavnice, kao i naručiti ga sa sajta.



Nijansa

NYX baked rumenila su osmišljena kao proizvodi koji će osim prvobitne uloge biti i bronzeri i iluminatori.
Moram priznati da je ovo sjajan proizvid za one koji se ne šminkaju puno na dnevnoj bazi, samo npr. BB kremu, jer će im uštedeti vreme, a lice će izgledati odmornije.
Kako ima sitnog šimera, odlično je za sve one koji nemaju istaknute jagodice, jer će im dati dimenziju.
Moja nijansa je Chiffon. Opisala bih je kao zagasitu, prljavu toplu roze, sa braon primesama i zlatnim šimerom. Znam da je dosta dugačko, ali u njemu se prepliću nijanse, i nemoguće ga je opisati jednom rečju.
Baš zbog te braon nijanse se zaista može koristiti samostalno, bez bronzera, a sjaj ima funkciju iluminatora (ili pre highlightera).
Sigurno je da ne može u potpunosti da ih zameni, ali za dnevnu, neobaveznu varijantu mi se dopada.
Dosta je i univerzalna nijansa, i vidim je uz različite nijanse senki, kao i karmina. Takodje, pristaje kako svetlim, tako i onima sa srednje tamnim tenom.
Prodavačica me je upozorila kako moram skinuti gornji sloj, inače ne ostavlja boju. Iako to nisam uradila, pigmentacija je bila dobra. Moguće je da se razlikuje kod drugih nijansi. Tako da imajte to u vidu.
Generalno to su slabije pigmentovana rumenila koja su lagana i prozračna, i teže se može preterati sa njim.
Miris nema.


Tekstura

Kako je u pitanju pečeno rumenilo, nešto je i suvlje teksture. Ipak, lepo se rasporedjuje na licu.
Trajnost mu je dobra, traje ceo dan, sa tim što postepeno nestaje posle 6-7h. Nisam sigurna koliko bi izdržalo na masnoj koži.
Trusi se, ali ne previše, i dobro funkcioniše sa različitim četkama, sa tim da one tvrdje pokupe više proizvoda.
Lepo se fotografiše, i ističe jagodice.
Šimer se ne primećuje na licu, ali mu daje odsjaj.




Meni se ovo rumenilo dopada, iako sam ranije uvek imala mat proizvode tog tipa. Ovog leta sam ga često koristila, kada se nisam puno šminkala. Za svakodnevnu šminku je praktično, i lepo izgleda na koži.


Da li ste probali ovo rumenilo?

You Might Also Like

8 коментара

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels