Prazno #3

04:26



Kesica se ponovo napunila, i bilo je vreme da je ispraznim. Ovakvi postovi su odlični, volim da ih čitam i kod drugih blogokoleginica, jer daju pravi uvid u proizvode i njihovo dejstvo. Meni oni takodje govore i koliko proizvoda potrošim mesečno, i nekako sam smanjila i njihovo gomilanje.



Dekorative nema puno, nisam se puno ni šminkala ovih dana, ali i onako se ona sporo troši.

Nivea Q10 losion sam već nekoliko puta hvalila, ovo mi je ja mislim drugo ili treće pakovanje od 500 ml, što vam govori koliko mi se dopada. U principu je losion koji će vam regenerisati kožu i nahraniti je tek nakon nekoliko dana redovnog korišćenja, ali ćete primetiti da vam je koža lepša i sjajnija već nakon prvog korišćenja. Obećava i zatezanje kože. To i čini, ali ništa spektakularno. Drugačiji je od drugih losiona jer ćete makar to primetiti nakon nekoliko dana. Cena mu je malo viša od ostalih Nivea losiona.

Balea gel za tuširanje i losion za telo su bili deo limitirane zimske kolekcije. Pisala sam o njima ovde. Gel je u redu, klasičan. Losion je dosta redak, nije baš za zimu, i nije za suvu kožu. Bio bi idealan leti, ali da je drugog mirisa. Sve u svemu sasvim dobri proizvodi.

I love...Vanilla and Ice cream losion sam trošila od letos, nisam ga često stavljala, ne znam ni sama zašto. Verovatno jer sa njim nega stvarno nije neka, ali je miris predivan. Svidja mi se i što ima pumpicu. Cena je oko 500-600 dinara, a čini mi se da su mu spustili cenu, jer je ranije koštao oko 750. Ukoliko želite losion koji će vam zaista negovati kožu (pogotovo suvu) preskočite ga. Medjutim, ukoliko tražite nešto sa predivnim mirisom, imate moju preporuku. Imaju još dosta mirisa, od voćki do čokolade.



Batiste sprej za suvo pranje sam kupila u januaru, i očekivala da će mi trajati mesec-dva najviše, medjutim trajao mi je dobrih pola godine. Odličan je, miris je predivan, daje volumen, ukoliko se pravilno koristi ne ostavlja bele tragove. Tražila sam ga ponovo da ga kupim, ali ga nije bilo. Kupila sam Batiste sprej za plavuše, koji je skuplji nekih 200 dinara, ali ovaj cvetni je bolji. Miris tog za plavuše je dosta parfemski, dok je ovaj osvežavajući, a i nekako mi je taj cvetni i bolje obavljao posao. Nešto više o ovom potrošenom sa pisala ovde.

Nivea Diamond volume regenerator nisam koristila pri svakom pranju, ali je dosta i gust pa mi je dugo trajao. Sasvim O.K. regenerator, ne obećava, ali ni ne čini čuda. Kosa je mekša, lakše se raspetljava i češlja. Nešto više i o njemu ovde.

Orzene šampon za masnu kosu koristim već...godinama.. i ovo mi je XXXX bočica. Jedini šampon koji mi drži kosu kako tako pod kontrolom, da čak i kada se zamasti ne izgleda puno masna. Moram često da ga menjam jer se kosa zasiti od korišćenja jednog istog šampona. Takodje, kome god sam ga preporučila nastavio je da ga koristi, tako da sve moje iskrene preporuke. Neće uraditi drastične promene, ali će se pranje odložiti za 1 dan i neće izgledati kao rezanci.


Balea jednominutna maska za plavu kosu-Cena je oko 100 dinara, a može 2-3 puta da se koristi. Jako je gusta, žute boje i oporavlja suvu i oštećenu kosu. Nije mi plava kosa, ali čini mi se da ju je malo posvetlila. Ne sadrži silikone. U njoj ima i ši putera. Jedna dobra maska, kosa je lepša nakon korišćenja, i manje suva.



Adidas parfem sam dobila na poklon, ne znam da li ga još uvek ima u prodaji, ali mislim da ima. Miriše baš cvetno i letnje. Ne zadržava se nešto specijalno na koži, osim toga nemam neke veće zamerke.

Dove pure dezodorans u stiku je odličan u smislu da ne sadrži parfeme, parabene, boje i alkohol. Nežan je za kožu, ne iritira, nema nikakav miris, štiti, ali ostavlja bele tragove na odeći. Možda ne tako jako kao neki drugi stikovi, ali ostavlja i to mi je jedina zamerka.

Dahlia krema za zanoktice je svima već dobro poznata, dobija se u čepu od odstranjivača laka za nokte. Taj odstranjivač kupujem već godinama i ne planiram da ga menjam. Krema je dobra za negovanje i čuvanje kože u dobrom stanju, ali ukoliko imate veće zanoktice trevaće vam i jača nega.

Dr. Hauschka kremicu od matičnjaka sam detaljno opisala ovde. Jedna od boljih koje sam probala, savršena za letnji period i mešovitu kožu. U potpunosti na prirodnoj bazi.



Maybelline maskara mi i nije medju najomiljenijim. Mislim da je neću ponovo kupiti, ne razdvaja trepavice dovoljno, čak ih i zalepi. Ima i prejak miris što ne volim kod maskare, i čini mi se da nije pogodna za osetljive oči. Probala sam njihovu ,,žutu" debeljucu i savršena je, mnogo je bolja od ove, i dosta manje intenzivnog mirisa. Pri kraju mi je, ali planiram ponovo da je kupim.

Essence puder u peni sam koristila ranije, i potrošila možda dva, i ovo je bio treći. Jedno vreme mi je bio dobar, pa mi se ponovo nije dopadao i tako u krug. Oksidira na suvoj koži, dok je na masnoj u redu. Pokrivanje nije neko, i lako se briše. Rizik je uzimati ga jer je dosta specifičan, ali masnoj koži koja nema neke veće nepravilnosti bi mogao da odgovara. I kada ga satvite, dalje ruke od lica. :)

Garnier nourish labelo povlače iz prodaje, i baš mi je žao zbog toga. Ima divan miris, a usne budu baš mekane nakon nanošenja. Ovo mi je drugo pakovanje po redu, i dobro me je služilo. Mislim da je sada na sniženju u DM-u.



Da li ste probale neke od ovih proizvoda? :)

You Might Also Like

18 коментара

  1. Koristila sam Orzene sampon i balzam pre 2 godine, ali ne ovu vrstu, vec za farbanu kosu, miris mu je divan, i meni se dopao, mogla bih ponovo da ga uzmem. Slazem se za Maybelline maskare, zanimljivog su pakovanja, dobar im je marketnig, ali jednostvano vise volim kada trepavica dobije na cvrstini, njihova struktura je u vecini tecna, pa trepavice izgledaju mokro sta znam. Sad si me zainteresovala sa ovom jednominutnom maskom, gledam je uvek, ali ne znam ako je zute boje da li bi pozucivala ton pramenova, posto su imali slican sprej koji je radio nesto tako, dobro dodju ove kesice za put :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Marina™-
      Ovaj za masnu kosu nema baš bajan miris, ali brzo ispari. Što se tiče Maybelline maskara od 6-7 probanih do sada, samo mi se jedna stvarno dopala. :/ Jedino ako si plava, mislim da ova maska nema to dejstvo požućivanja, i baš sam gledala taj sprej, i dalje postoji. :) Slažem se, baš su praktične. :)

      Избриши
  2. Dahlia krema za zanoktice proverena, savrsena i ne menjam je vec duze vreme. Trenutno imam plavi, sa mirisom lotosa i super mi je ^_^ U Niveu mogu da se zakunem :D Obozavam ovaj losion <3 Orzene šampon cu morati da probam, imam muku sa izborom sampona :\

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Jovana Veljkov-
      Nisam taj probala, verna sam ovom narandžastom. :)) Ako ti se masti kosa probaj ga. :)

      Избриши
  3. Анониман11. јун 2014. 06:10

    Slazem se za ovaj Dove stik,mada dosad ne nadjoh stik koji ne ostavlja bele tragove,manje-vise:) Od Orzene sam davno koristila balzam ali nikako mi nije odgovarao.Imala sam ovu Maybelline maskaru samo sa crnim slovima,i bila mi je super,mada mi je bila najbolja Rocket Volume:) Pozz,Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Kristina-
      Probaj novi Garnier stik, jedini koji ne ostavlja tragove. :) Nisam probala njihov balzam, nekako me nije privlačio. :)

      Избриши
  4. Volim I love.. losione, jer stvarno divno mirišu, a idealni su ljeti kada koža ne zahtijeva neku njegu :) svašta se potrošilo, vrijeme je za kupovinu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Il Rossetto Rosso-
      Baš bih volela još mirisa da probam. Da znaš da jeste, ali teram sebe da potrošim bar još dva losiona, pa ću onda u kupovinu. :)

      Избриши
  5. Slažem se za Maybelline maskaru, ja bih čak i rekla da je užasna. Najgora maskara koju sam probala. Garnier balzam mi je bio ok, ali preferiram crveni. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Tijana LeClaire-
      Ja sam probala i gore. :D Imam i crveni, ali mi je zeleni nekako draži. :)

      Избриши
  6. Анониман11. јун 2014. 12:18

    Baš bi I love losion, mislim da bi bio super sad za ljeto. Probala sam par Maybelline maskara, ne i tu žutu debeljucu, i nikako mi se nisu dopale

    ОдговориИзбриши
  7. Ajme što si ti bila vrijednaaa :D sad trk u šoping da nadopuniš police haha :D
    Nisam probala ništa od spomenutog :O ali me zaintrigirala DR.Haushka krema ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -MELL-
      Hehehe, ne još, obećala sam sebi da ću još bar 2 losiona da potrošim. :D Super je kremica, ako naletiš probaj. :)

      Избриши
  8. Batiste sprej za suvo pranje i ja volim,i cak mi mozda traje i duze nego tebi!! :P a ovu Maybelline maskaru koristim i prilicno sam zadovoljna!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -Coka Radojičić-
      Svaka čast, ja sam ga i ovako racionalno koristila. :D Eto, ima i kome se dopada. :))

      Избриши
  9. Adidas parfem/toaletna voda (šta je već) meni je sasvim ok. Jeftini su, ima dobar izbor, a to što ne traju duže... :D
    Volim miris većine Dove proizvoda za zaštitu od znojenja, ali kod mene ta zaštita izostaje :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. -ZipaThis-
      I žutoj je fin miris. :) Meni su stikovi baš dobri, jedino mi većina u spreju nije neka po zaštiti. :/

      Избриши
  10. -Sara BRBlog-
    I ja bih još neki. :) Nju planiram ponovo da kupim. :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saradnica na sajtu:

Translate

Labels