18. септембар 2013.

50 stvari o meni, koje verovatno ne znate

Dopadaju mi se ovakve vrste postova, volim da ih citam, a i tu sam vec skoro 3 meseca, red bi bio da se malo bolje predstavim. :)




1. Volim svoje ime.
2. Obozavam zivotinje. Od malena uvek imam po par ljubimaca. Trenutno imam vucijaka. :)


3. Od kada znam za sebe slikam, i sa cime god se bavila u zivotu, u dusi cu uvek biti slikar. Izlagala sam slike i na izlozbama, i jako mi je krivo sto nemam vise vremena za slikanje.
4. Pogledala sam mnoooogooo predstava.
5. Volim da znam sto vise toga. Iz svih oblasti, sve. :D
6. Rak/vaga sam u horoskopu, i prilicno mi odgovaraju osobine tih znakova. :D
7. Bavim se i pevanjem u slobodno vreme. Bila sam i u par bendova.
8. Obozavam da citam knjige.
9. Ne volim da pricam puno o sebi. :D
10. Inace ne pricam puno. :D
11. Kada cujem neki trac u roku od 5 sekundi ga zaboravim.
12. Volim da analiziram sebe, ali i druge ljude. Mislim da prilicno dobro umem da provalim ljude.
13. Pijem mnoogoo nes kafe. :D
14. Zelim da se bavim naucno-istrazivackim radom.
15. Mislim da mi odece i kozmetike nikad ne moze biti dosta. :))


16. Strasno sam neodlucna, i kada ne mogu da se odlucim uzmem obe stvari. :D To se uglavnom odnosi na kupovinu. :)
17. Volim da putujem, i da mogu stalno bih putovala negde. :D
18. Jako mi je bitna podrska par ljudi.
19. Trudim se da pazim sta jedem.
20. Obozavam razne markere, hemijske, rapidografe i imam ih dosta.
21. Mogu da prepoznam mirise jako dobro. Desavalo mi se neki parfem samo 1 da pomirisim, i ako ga osetim negde tacno znam koji je.
22. Volim da pravim drugima poklone, i uvek se potrudim jako oko toga. Mnogo diy projekata sam napravila.
23. Volim kineski nacin pripremanja hrane.
24. Volim da pisem prozu i poeziju.
25. Dobro sam organizovana. Uvek. :D
26. Trebala bih vise vode da pijem.
27. Od kada pisem blog manje smaram druge sa pricama o kozmetici. :D Ovako se lepo ispisem i mirna sam. :D
27. Osetljiva sam i umem da analiziram svaku rec koju mi neko kaze. :D
28. Imam jasan cilj u glavi.
29. Uprona sam i tvrdoglava kada znam sta zelim.
30. Mrzim da se svadjam. Izbegavam bilo kakve konflikte koliko god mogu.
31. Volim da dobijam poklone (a ko ne voli? :)).
32. Nisam se nikada farbala (celu kosu).
33. Ne volim turbo folk/ folk ili kako se to vec zove.
34. <3 bonzita="" p="">35. Ne psujem, i trudim se da budem ljubazna prema svima. Uvek volim da pomognem kada mogu.
36. Obozavam more, i obozavam mimoze.
37. Po malo sam stidljiva.
38. Previse razmisljam.
39. Volim jednu skorpiju. <3 p="">40. Procitala sam sve knjige koje su prevedene na srpski od Murakamija.
41. Zao mi je sto se ne fotografisem vise.
42. Pedantna sam, i mrzim kada mi je soba u neredu. :D Znam kako mi stoji svaka stvar u sobi, i tacno znam kada mi je neko nesto dirao. :D
43. Druzeljubiva sam, ali se ne otvaram lako pred ljudima.
44. Veliki sam sanjar.
45. Vecina ljudi nema pojma zbog cega se toliko trudim, jer ja ne zelim nikome to da pricam.
46. Uglavnom me ljudi pitaju za savete.
47. Ne volim preslatke torte. :D
48. Obozavam da se tusiram vrelom vodom. :D
49. Volim planinarenje.



50. Volela bih da imam vise vremena i za blog. :)




Da li ste me malo bolje upoznali? :)

10 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...